פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תיאור התלונה מספר הלקוח שלי בהוט : 10243293
בתאריך 6.8.06 הצטרפתי לשירותי הטלוויזיה בכבלים של הוט, בשיחתי עם נציג המכירות הבהרתי חד משמעית כי אני מעוניין אך ורק במסלול ללא התחייבות, וכך סוכם בשיחה,

ב30.4.07 לאחר שיחתי עם נציגת ש"ל התברר לי כי אני כן נמצא בהתחייבות בניגוד למה שסוכם עם המכירות, ביקשתי והתחננתי מנציגת השירות שיאזינו לשיחה וישמעו שאכן סוכם ללא התחייבות אך לדבריה "זה לא אפשרי" לאחר בדיקה אצלי בבית מצאתי את הטופס שהטכנאי השאיר ושם רשום "בסיס+1 207 ש"ח לחודש ללא התחייבות או מבצע" נציגת השירות ביקשה ממני לשלוח זאת בפקס ואכן שלחתי , ואני ממתין לתשובה, התקשרתי למוקד השירות ונאמר לי העניין בבדיקה ושיחזרו אלי למחרת , לא חזרו אלי אז פניתי שוב ושוב הובטח שיחזרו.
שלחתי פנייה לפניות הציבור שלהם אך לא נענתי עד כה

למה אני צריך לרדוף אחריהם?

למה הלקוח יוצא שקרן?

למה כ"כ קשה להאזין לשיחה? אולי הנציג טעה בחבילה ששם לי? אך לא... חלילה , הלקוח שקרן והוט צודקים וחפים מטעויות.

עכשיו אני צריך לרדוף אחריהם ולהמתין ולהמתין למה???

מאד מכעיס שקורה דברים מסוג זה והרי ברור שיש הקלטה לשיחה אז למה לא להאזין?!
ביום שישי האחרון 4.5.07 שוחח איתי נציג שימור בשם יגאל, לדבריו הפקס ששלחתי הגיע "לא קריא" ממש מעניין... בנוסף הוסיף הבחור שיש לי התחייבות לשנתים(!!!) ואם ארצה להתנתק עכשיו אשלם קנס יציאה והוא יוכל לקצר לי את ההתחייבות לשנה ז"א עד 6.8.07 כשביקשתי מספר אסמכתא או אישור בכתב נאמר שאינו יוכל לתת לי, הוא נתן לי רק מספר הערה "5" .
אמרתי לו שזה עדיף מכלום אך עדיין לא מקובל עלי ההתחייבות.
אודה לטיפולכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק המנוי/השוואת מתחרים וביטול התחייבות!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה