פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעייה בחיוב מכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!
להלן מכתב ששלחתי להוט לפני שבוע:

שלום רב!
הנדון:פנייה, תלונה ובקשת עזרה בפתרון בעייתי.

ברצוני לפרט בפנייה זו את מסכת עוגמת הנפש שנגרמת לי בימים אלו , ע"י חברת הוט.
ביום ראשון 29/04/2007 פנה אליי טלפונית נציגכם באומרו כי כרטיס האשראי שברשותי נחסם על ידי חברת האשראי ואף ציין כי ברשותו מכתב שמאשר זאת מחברת האשראי.
בתדהמתי הרבה, הודעתי לו, חד משמעית, כי מדובר בטעות ולא ייתכן בשום אופן שכרטיסי נחסם - היות ומעולם לא חבתי דבר לאיש.
בבדיקה המשותפת איתו הוא מוסר לי מס' כרטיס שאין ברשותי ואף אינני מכיר אותו - כרטיס שספרותיו האחרונות 4669.
שוב חזרתי והצהרתי כי מדובר בטעות ועליו לבדוק זאת שוב.
אך לאחר אימות חוזר של הפרטים הוא שוב קבע בנחרצות שאין כאן טעות וכרטיסי נחסם.
חשוב לציין כי מאז תחילת מינויי בהוט, אני משלם מדי חודש בכרטיס אשראי שברשותי (על פי דף הפירוט כמובן) שמסתיים בספרות 6426.
אל לצערי לא הייתה כל דרך לשכנעו כי הטעות נעשית אצל חברת הוט מבחינתי והיא צריכה להיבדק על ידו.
לאחר התעקשותי,העביר אותי הנציג לנציג אחר בשם דניאל.
ביחד עם דניאל ניסיתי לפתור את הבעיה, כשהוא מתייעץ עם מנהליו. ראוי לציין את אדיבות דניאל.
דניאל הבטיח לחזור עם תשובה.
יום לאחר מכן (שני-30/04/07) קיבלתי טלפון מדניאל שהודיע כי הנושא עדיין בטיפול.
ביו שלישי (01/05/07) חוזר אליי דניאל ובידו תשובה מתסכלת ועגומה מבחינתי: הבירור שנעשה העלה כי אכן בחודשים הראשונים חויבתי מהכרטיס שברשותי , אך היום אני משלם מכרטיס חילופי שניתן לי על ידי חברת האשראי!!!!
עוד נאמר כי מבחינתכם אין יותר בעיה - והבעיה היא שלי ואני צריך לפתור אותה.
למחאתי ולצערי הרב, העברת האחריות על התכתובות והתעבורה בין הוט לחברת האשראי נופלת עתה על כתפיי.
תשובה זו לא התקבלה על דעתי - אין הגיון שאתם תחייבו אותי בכרטיס אשראי שאין ברשותי- ומצדכם הנושא סגור וחתום.
בפנייתי לחברת האשראי, אושר לי על ידי נציגם כי מס' הכרטיס, כמו שנאמר לי על ידכם, מעולם לא היה ברשותי ויתרה מכך לא נשלח מכתב בעניין חסימת כרטיסי.
בעצה אחת עם נציג חברת האשראי, שוחחנו שיחת ועידה טלפונית עם נציגת הוט.
נציג חברת האשראי מסר לה שלא ברורה לו התנהלות הוט, ומעולם לא נתקל בבעיה דומה. כמובן שהבהיר לה שאין לי ולא היה לי כרטיס שמסתיים בספרות המדוברות.
לדאבון הלב, גם לאחר שיחה זו בעייתי לא נפתרה, ובעצם עד לרגע זה.
במהלך הימים האחרונים נאלצתי להתעסק בנושא שעות רבות בניסיון לפתור את הבעיה - אך קשה לי הדרך.
אני מאוד חושש לגבי טעות שהיווצרה או יכולה להיווצר ומחשבותיי לא מרפות ממני בימים האחרונים- ושוב, אין לי דרך להירגע.
קשה לי לקבל את צורת התנהלותם בענייני.
אני מבקש בכל לשון של בקשה - אנא פתרו את בעייתי זו.

בברכה

דניאל לוינשטיין


עד רגע זה..לא קיבלתי מענה כלל לבעייתי!
עוגמת נפש סוג הנזק :
בירור העניין ופתירת הבעייה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה