פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע של שירות הלקוחות של HOT נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה 6.5 פניתי לסניף המכירות של HOT באשקלון כי השלט שלי אבד.
על הדלת היה שלט שאומר כי הסניף סגור לצמיתות ולהחלפת שלטים יש לפנות לסניף הדואר, פניתי לסניף הדואר אך שם נאמר לי כי אני לא יכולה לרכוש שלט והשירות שהם מספקים הוא רק החלפת שלטים (אחד תמורת אחד). התקשרתי למוקד HOT ושאלתי היכן אני תושבת אשקלון יכולה לרכוש שלט מכיוון ששלי אבד ובדואר רק מחליפים. הבחור ראשית אמר לי לידיעתי ששלט חדש עולה כ 30 שקלים אמרתי בסדר איפה? ובלי להתבלבל הוא אומר הסניף מכירה הכי קרוב לך הוא באר שבע או ראשון לציון!!!! אין ל HOT דוכני מכירה בכל הטוווח של הערים בין ראשון לציון לבאר שבע, הוא היה מאוד לא מוטרד מהעניין ואמר לי כן את יכולה פשוט לנסוע לשם... ביקשתי לדבר עם המנהלת שלו מכיוון שלא היה מקובל עליי שאני צריכה לנסוע לבאר שבע או ראשון כדי לקנות שלט. הבחורה פשוט לא הייתה מעוניינת לשמוע אותי בכל פעם שפתחתי את הפה כדי לתאר בפניה את הבעיה היא הפסיקה אותי ואמרה כן אני מבינה את הבעיה הבחור תיאר לי אותה וככה בערך 20 דקות של בירורים אני ממתינה על הקו (על חשבוני כמובן כי גם שביקשתי ממנה אם היא יכולה להתקשר אליי כי נכנסתי לאוטו ורציתי לדבר בדיבורית היא טענה שהיא לא יכולה כי אין לה איך להוציא שיחות) היא חוזרת אליי ואומרת לי אני מבינה שאת רוצה להחליף שלט... כאילו מה???? העצבים שלי היו בשמיים אם היא הייתה נותנת לי לדבר מהתחלה היא הייתה יודעת שאני לא רוצה להחליף שלט אלא לקנות אחד אז חיכיתי עוד 20 דק' (שוב על חשבוני) היא חוזרת אליי עם פיתרון אין בעיה נשלח לך שלט עם טכנאי, אוקי מגניב וכמה זה יעלה לי והיא בשיא הרוגע ביקור טכנאי עולה 99 שקלים!!! כבר עברתי לטון של צעקות כי לא יתתכן שחברה שנותנת שירותים בכל הארץ לא מספקת לי שירות מכירה בטווח הגיוני קרוב לעיר שבה אני גרה ועוד דורשת ממני 99 שקלים לביקור טכנאי שאני לא צריכה היא אמרה שהיא מוכנה לברר שוב וחיכיתי עוד 10 דק' (עדיין על חשבוני) היא חזרה אליי עם פיתרון אין בעיה נשלח לך עם שליח וזה יעלה לך 55 שקלים... תגידו לי אתם רציניים למה למה אני צריכה לסבול את הטיפשות והזלזול הזה בתור לקוחה של HOT כבר יותר מ 15 שנה. ביקשתי לדבר עם האחראי על השירות אמרו לי שיחזרו אליי תוך 4 שעות, אכן חזרו אלי אך באותו הרגע לא יכולתי לענות, השאירו לי הודעה ולא חזרו אליי עד יום אחרי. למחרת מתקשרת אליי בבוקר בחורה בשם שגית שהציגב את עצמה כאחראית משהו כבר לא היה לי החשק להקשיב שוב תיארתי בפניה את כל ההתרחשות ואת כל מסע הייסורים שאנשי שירות הלקוחות של HOT העבירו אותי, בהתחלה היא לא היתה כל כך מוכנה לשמוע והתעקשה ששטלט עולה 55 שקלים (למרות שהבחור בשירות אמר 30) וזה המחיר שעליי לשלם והם מוכנים לשלוח לי את זה במחיר הזה ורק אחרי צעקות (אפילו צרחות) ובקשה לדבר עם המנהל שלה היא החליטה לעשות בירורים וחזור אליי. היא חזרה אליי בפתרון שהם ישלחו לי שלט שיעלה לי 55 שקלים ויפצו אותי בחשבון על 25 שקלים כי זו האינפורמציה שקיבלתי ולמרות שהיא הייתה מוטעת הם מוכנים לעשות בשבילי את המאמץ כי אני חשובה להם (כן בטח!!) בשלב זה כבר נמאס לי מהזלזול של החברה הזו בלקוחותיה והטחתי בפני שגית את כל התלונות שהיו לי עליהם הסברתי לה שלא משנה מה ברגע זה לא כל כך בא לי שהיא תעשה לי טובות ותתן לי את מה שמגיע לי כלקוחה שמשלמת על השירות שלהם כ 300 שקל בחודש ושזה מאוד מזלזל ומעליב שאני צריכה לריב איתם יומיים כדי לקבל שירות נאות ביקשתי ממנה שלא תשלח לי את השלט וניתקתי. נסעתי לראשון לקניון הזהב לנקודת המכירה של HOT וביקשתי לרכוש שלט ולמרבה הפתעתי שלט אכן עולה 33 שקלים כפי שאמר הבחור שדיברתי איתו בהתלחה ולא 55 שקלים כמו ששגית התעקשה אז שוב שיקרו לי ושוב יחס מזלזל ומבזה את האינטילגנציה של הלקוחות (כאילו מה היא חשבה שאני לא אלך לבדוק אחרי כל הסבל שהם העבירו אותי!!!) פשוט בושה וחרפה בחיים שלי לא נתקלתי בביזיון כל כך גדול פשוט מעליב. אני מאוד מקווה ש HOT ייקחו לתשומת ליבם את העובדה שהאנשים שהם מעסיקים ברובם אינם מוכשרים לעשוב עם לקוחות ושהיחס שלהם כל כך מבזה וזה משליך על כל התדמית של החברה, וכן שיקחו לתשומת ליבם את העובדה שלא ייתכן שאין לחברה בפריסה ארצית נקודות מכירה בטווח ערים כל כך רחב
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
ברצוננו לציין כי אנו בHOT עושים את מירב המאמצים על מנת להעניק לכלל לקוחותינו את חווית השירות הטובה ביותר ורואים את איכות השירות ללקוח כמטרה וכיעד.
בפנייתה של גב' רחום אל מוקד השירות הוסבר כי ניתן לרכוש שלטים דיגיטאליים באחד מדוכני HOT STOP שברחבי הארץ .
לחלופין ניתן לשלוח שליח למעונה בעלות של 55 ₪ .
עם קבלת הפניה שבנו אל גב' רחום ובשיחה עימה מיום 21/5/07 ציינה כי רכשה שלט במרכז השירות.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה