פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת של חברת הוט לאפשר גלישה תקינה באינטרנט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר רכשתי חבילת חיבור לאינטרנט דרך החברות הוט ונטוויז'ן.

בהתחלה החיבור היה תקין, אך מהר מאוד נתקלתי בבעיות ולא הצלחתי לגלוש באינטרנט, כפי שמפורט במכתבי המצ"ב.

בעקבות התקלות, הגיעו לביתי עד כה הגיעו חמש טכנאים של חברת הוט וטיפלו בבעיה. אך זמן קצר לאחר עזיבתם, נותקתי באמצע הגלישה ולא הצלחתי להתחבר עד שהגיע טכנאי נוסף.

כשראיתי שהבעיה לא באה על פתרונה, ביקשתי לקבל מס. טלפון של פניות ציבור בחברת הוט, כדי שאוכל להסביר את התקלה הלא שגרתית ולקבל פתרון לאלתר. כתשובה נתבקשתי לשלוח פקס שלדבריהם יטופל תוך יומיים. שלחתי את המכתב ב- 11.4.07 ועד כה לא זכיתי למענה.

ביקשתי לדבר עם מנהל וגם כאן התשובה היתה שיחזרו אלי עוד באותו יום. לאחר שבוע התקשרה אלי נציגת החברה. הסברתי לה את השתלשלות העניינים והיא אמרה לי שמדובר במקרה חריג וקבעה שוב מועד לביקור של טכנאי מומחה והבטיחה שאפוצה בגין כל התקופה שבה לא קיבלתי שירות.

ביום שלישי ה 17.4.07, הגיע טכנאי בפעם האחרונה וטיפל בתקלה אך למחרת כבר לא הצלחתי להתחבר.

בסיכומו של דבר, אני רואה בחומרה רבה את השתלשלות העניינים. כעת אני לא מחוברת לאינטרנט ואני גם לא רואה צורך לפנות לחברת הוט שמגלה חובבנות וחוסר רצינות ביחסה ללקוחותיה. גם כשנשלח טכנאי לטפל בבעיה, התיקון מחזיק מעמד מס. שעות בודדות.

חברה המספקת שירותי אינטרנט, לא יכולה לחזור ללקוח רק לאחר שבוע!
תקלה שחוזרת על עצמה מצריכה בדיקה יסודית ומעמיקה ולא טיפול רגיל של טכנאי!
לקוח שנתקל בבעיה שבעיה חוזרת ונשנית, מן המתבקש שיישאר במעקב של החברה!

לאור האמור לעיל, אבקש את עזרתכם:
1. בביטול ההתקשרות מול החברות הוט ונטוויז'ן.
2. בקבלת החזר כספי מלא עבור כל התשלומים ששילמתי לשתי החברות הנ"ל.
3. בקבלת פיצוי כספי עבור חמשת החודשים שבהם הוטרדתי וניזוקתי מהעניין.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה