פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריבוי תקלות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כמנויה של חברת הוט, יש לי בבית 4 ממירים. כאשר החברה פתחה בפני לקוחותיה את עולם התוכן של הVOD גם משפחתי החליטה להצטרף לשירות. אולם לא ידעתי שאז יתחילו צרותיי אל מול החברה הנ"ל. שמתי לב כי השירות פעיל רק בממיר אחד בביתי ואילו בשאר הממירים השירות לא פעיל, לא פעם ניסינו להיכנס ולצפות ותמיד התבשרנו על תקלה מס' 99-0. כל הסיפור התחיל לפני כחצי שנה ומאז אני בקשר מאוד אינטנסיבי עם מוקדי השירות של הוט, בפעם הראשונה נשלח לביתי טכנאי שטען שהתקלה של בזק ושהם יסדרו אותה, דבר שלא קרה מעולם, לאחר שהתקשרתי שוב למוקד אמרו כי ישלחו אלי טכנאי בכיר שהגיע וגם הוא לא הצליח לתקן את התקלה, לאחר שפניתי שוב למוקד השירות נתבשרתי כי ישלחו אלי טכנאי סיירת והפלא ופלא, גם הוא לא הצליח לתקן את הבעיה, (יש לציין כי הוא היה אצלנו בבית פעמיים) לאחר שהתקלה לא נפתרה חזרתי שוב למוקד השירות לקראת חג הפסח, נאמר לי כי הטכנאי הבכיר ביותר- יריב שמו, נמצא בחופשה ויחזור אלי מיד עם תום החג, לאחר שחיכיתי יומיים שלושה והוא לא חזר אלי פניתי שוב למוקד השירות ואז אמרו לי כי יריב במילואים. יש לציין כי יריב טרח לחזור אלי רק בשבוע שעבר ולאחר שכבר מאסתי משירותי החברה. ברצוני לציין כי דיברתי עם לא מעט נציגים טכניים וגם נציגי שירות כללים, דיברתי עם לא פחות מ-4 מנהלים ולא פחות מ-3 נציגי קשרי לקוחות ועם מנהלת אחת בכירה בשם נעמה, ואף אחד לא טרח לעזור לי ואו לתת פתרון לבעייתי, בפני נעמה ציינתי כי כל מה שאני רוצה זה שמנהל רב דרג מחברת הוט יחזור אלי ויתנצל בפני על כל עוגמת הנפש שנגרמה לי, על הזמן שביזבזתי בלחכות לטכנאים לא מקצועיים שלא מצליחים לפתור בעיות, על כך שדיברתי עם כ"כ הרבה נציגים ומנהלים שלא טרחו לקחת את הפנייה שלי לידיים ולסגור טיפול כראוי.
דיברתי עם נעמה לפני כחודש וחצי בערך, והיא אמרה לי שזה יטופל, מעניין.... כי עד היום לא חזרו אלי.
כמובן שמיותר לציין כי רק ההמתנה על הקו למענה נציג יכול לערער את שלוותו של כל אדם!
ולסיום, מעולם לא נתקלתי ביחס מחפיר שכזה ללקוח וחבל שחברת הוט לא יכולה לקחת אחריות ולהתנצל בפניי לקוחותיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב+שיחת התנצלות, הכרה בבעיה והשלמה כי היא לא ברת פתרון. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה