פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת להתנתק מהוט נושא התלונה:
בן-יעקב  יעקב שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שכתבתי להוט לפני כ-4 חודשים מאז היו לנו עשרות שיחות טלפון לחברה. הם כבר אמרו לנו שהם ינתקו ויוחזר לנו כל הכסף מיום שבקשנו להתנתק -אך בחשבון שקבלנו מהוט ביום 1 לפברואר עדין חוייבנו בתשלום . לא הצלחנו לקבל מהוט כל אישור בכתב על פניותנו הרבות ועל כך שהם מנתקים אותנו מידית כפי שהבטיחו.
אנא עזרתכם בענין.
בברכה יעקב בן-יעקב אוקטובר 28 2007
טלפון 08-9352621

לכבוד הוט-מערכות תקשורת
פקס: 077-707-82-52
הנידון: ניתוק לקוח 40331670-4
כבר ביום 23 באוקטובר בקשתי לנתק את דירה ב1 ברחוב הרימון 41 במושב סתריה.נאמר לי אז שיתקשרו אלי תוך שני ימי עבודה. היום התקשרתי שנית ונאמר לי שאכן בקשתי נמצאת במחשב ושיתקשרו אלי תוך יומיים שלושה.
הדיירים החדשים נכנסו לדירה ב 15 לחודש ולעולם לא השתמשו בשרותי בהוט.
אבקשכם לא לחייב אותי כבר מיום 15 לאוקטובר ואם חייבתם אותי להחזיר לי את התשלום של חצי חודש אוקטובר. כמו כן מיד לנתק את הדירה משרותי הוט.
בברכה
יעקב בן-יעקב

כספי סוג הנזק :
ניתוק מידי של הדירה הנכונה הכזרת הכסף ומכתב סיכום הענין והתנצלות על בזבוז הזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה