פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מענה והפרת חוזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כחודשים מנוי בהוט הכולל טויזיה בשיחטה האנלוגית + חיבור לאינטרנט.
התשלום עבור הטלויזיה 159 ש"ח
התשלום עבור הכבלים 45 ש"ח.
נקבע מועד התקנה והטכנאי אחר ב5 שעות והגיע ביום שישי לאחר כניסת השבת. לאור כל אלה הובטח כי לא אשלם על ההתקנה (50 ש"ח)
בחיוב שהגיע לביתי לא ראיתי את הזיכוי , יצרתי קשר עם נציגת המכירות עדי והיא הבטיחה לי כי אראה את הזיכוי בחודש הקרוב כלומר אהיה מחוייבת ב 154 ש"ח בלבד.
להפתעתי לא רק שלא קיבלתי את הזיכוי אלא חוייבתי בסכום שאינו הולם את החוזה מול חברת הוט 214 ש"ח במקום 204 ש"ח.
ניסיתי ליצור קשר עם החברה אך העבירו אותי מנציג לנציג במשך 40 דקות .
לאחר מספר פעמים כאלו התייאשתי ופניתי אליכם.
כיום אני דורשת את הזיכוי שהובטח לי 50 ש"ח , כמו כן זיכוי נוסף של 10 ש"ח שמופיע לי בניגוד להסכם שלי מול חברת הכבלים סה"כ זיכוי 60 ש"ח.
כמו כן אבקש הסבר הולם להנהלות וכשלי השירות הרבים שאני חוווה.
זיכוי של 60 ש"ח ותיקון הסכום המחוייב כל חודש מ214 ל204 ע"פ החוזה שנחתם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה