פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תואם טכנאי להעברת קו לדירה מספר פעמים ולא הגיע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת החודש עברתי דירה, תיאמתי העברת אינטרנט לדירה החדשה, הובטח לי שיגיע טכנאי לאחר יותר משבוע (כי משדרגים מערכות), הפסדתי יום עבודה והטכנאי לא הגיע, גם לא התקשרו אלי ליידע אותי, לאחר יותר מ 40 דקות בטלפון הבטיחו שמנהל העבודה יחזור אלי והוא לא חזר, מכיון שה היה סוף שבוע התקשרתי אליהם ביום ראשון ושוב המתנתי 40 דקות, העלו על הקו את מנהל העבודה שהבטיח שלמחרת בבוקר יחזור אלי ויתאם לאותו היום התקנה, כמובן שהוא לא חזר והפסדתי יום עבודה נוסף. בצהרי אותו יום התקשרתי (וחיכיתי שוב יותר מ 40 דקות) וביקשתי להתנתק, לאחר שעה חזר אלי מנהל העבודה ואמר שבאותו היום בין 5 ל-7 יגיע טכנאי שכמובן שוב לא הגיע...
היום התקשר נציג שימור לקוחות ליידע אותי שאני אקנס ב-250 ש"ח בגלל שאני מחויב להם לשנה, הם לא מחובים לתת לי שירות או לפחות לעמוד בהבטחותיהם?
יש לציין שבכל שיחה עם נציג ביקשתי דרך ליצור קשר עם מח' תלונות הציבור של הוט ונאמר לי שהם לא יכולים לתת לי את זה ושאני אחפש בעצמי...
הפסדתי 2 יימי עבודה ועוד שעתיים וחצי של זמן המתנה בטלפון לנציגיהם...
כספי סוג הנזק :
זיכוי "הקנס" והחזר תשלום על הפסד ימי עבודה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה