תואם טכנאי להעברת קו לדירה מספר פעמים ולא הגיע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 14 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת החודש עברתי דירה, תיאמתי העברת אינטרנט לדירה החדשה, הובטח לי שיגיע טכנאי לאחר יותר משבוע (כי משדרגים מערכות), הפסדתי יום עבודה והטכנאי לא הגיע, גם לא התקשרו אלי ליידע אותי, לאחר יותר מ 40 דקות בטלפון הבטיחו שמנהל העבודה יחזור אלי והוא לא חזר, מכיון שה היה סוף שבוע התקשרתי אליהם ביום ראשון ושוב המתנתי 40 דקות, העלו על הקו את מנהל העבודה שהבטיח שלמחרת בבוקר יחזור אלי ויתאם לאותו היום התקנה, כמובן שהוא לא חזר והפסדתי יום עבודה נוסף. בצהרי אותו יום התקשרתי (וחיכיתי שוב יותר מ 40 דקות) וביקשתי להתנתק, לאחר שעה חזר אלי מנהל העבודה ואמר שבאותו היום בין 5 ל-7 יגיע טכנאי שכמובן שוב לא הגיע...
היום התקשר נציג שימור לקוחות ליידע אותי שאני אקנס ב-250 ש"ח בגלל שאני מחויב להם לשנה, הם לא מחובים לתת לי שירות או לפחות לעמוד בהבטחותיהם?
יש לציין שבכל שיחה עם נציג ביקשתי דרך ליצור קשר עם מח' תלונות הציבור של הוט ונאמר לי שהם לא יכולים לתת לי את זה ושאני אחפש בעצמי...
הפסדתי 2 יימי עבודה ועוד שעתיים וחצי של זמן המתנה בטלפון לנציגיהם...
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי "הקנס" והחזר תשלום על הפסד ימי עבודה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|