פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות HOT טלויזיה בכבלים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שירות לצרכן – HOT

לפני מספר שבועות פג תוקף החוזה שלנו מול YES. השוונו בין הצעות החברות YES ו-HOT ובחרנו בזו של HOT שהייתה מעט זולה יותר.
ההצעה כללה שני ממירים דיגיטאליים תומכים ב-VOD וממיר מקליט (“Hot Magic”) שאותם מכר לנו איש המכירות של HOT בשמחה.

כעבור כמה ימים הגיע המתקין ואתו סיפור: עקב תקלה זמנית (שעליה "שכח" לספר לנו איש המכירות...) לא ניתן להתקין ממיר Hot Magic אלא רק בעוד חודש. בכעס הסכמנו להתקנת שלושה ממירים תומכים ב-VOD. המתקין הבטיח ששרות ה-VOD יעבוד כעבור 3 שעות ועזב לדרכו. במשך היומיים הקרובים חיכינו שיעברו אותם שלוש שעות והשרות יחל לעבוד.

כעבור יומיים התקשרו מ-HOT לנסות להחתים אותנו על עסקה מולם (כאמור אנחנו כבר יומיים מחוברים לשירות שלהם...). ניצלנו את ההזדמנות וביקשנו לעבור לשרות הלקוחות שם הסברנו שמעבר לכך שלא קיבלנו ממיר מקליט גם שרות ה-VOD לא עובד וסף שלוש השעות עבר מזמן.

נציג הלקוחות המסור תאם לנו מייד התקנה של ממיר מקליט ותיקון ה-VOD (לאן נעלמה התקלה שמונעת להתקין ממיר מקליט החודש?).
למחרת הגיע טכנאי והופתע לגלות שמטרת ביקורו הייתה התקנת ממיר מקליט. מעבר לכך שכלל אין לו מכשיר כזה ברכב הרי לטענתו זהו תפקיד של "מתקין" ואילו הוא "טכנאי". ה"טכנאי" המשיך והסביר שזמן התקנת הממיר המקליט כ-3 שעות ולכן רק "מתקין" יעשה זאת עבורנו. למזלנו הצליח הטכנאי לתקן לבסוף את שרות ה- VOD (ע"י החלפת חלק שהתקין המתקין שלושה ימים קודם)

באותו ערב התקשר שוב נציג הלקוחות של HOT. הוא השתומם לשמוע שהתקנת ממיר מקליט לוקחת שלוש שעות וציין כי בפועל זו פעולה של דקות בודדות. תאמנו שוב התקנת ממיר מקליט והפעם עם הבטחה שהמתקין גם יגדיל לעשות ויביא מכשיר כזה איתו.

למחרת התקשר הטכנאי של HOT ומסר שהוא כבר כאן, רק אם אפשר לדעת מה בדיוק התקלה... מסרנו שאין תקלה פשוט צריך להתקין ממיר מקליט. הטכנאי אמר שהוא מאוד מצטער אך פשוט אין לו כזה ברכב. בכעס רב הודענו לו שאין צורך בביקור סרק נוסף.

התקשרנו לשרות הלקוחות, המתנו כ-30 דקות למענה ושוב הבטיחו לנו שמחר בבוקר (אם אנחנו מוכנים להפסיד יום עבודה) יגיע טכנאי ואיתו (אולי...) המכשיר שעבורו אנחנו משלמים דמי מינוי.

בשלב זה התייאשנו....

יש לציין כי זהו סיפור מקוצר המלווה במציאות באין ספור שיחות לשירות הלקוחות כאשר כל שיחה מתחילה בהמתנה של כ-30 דקות עד לקבלת מענה. בד"כ לאחר קבלת מענה מועברים בין נציגים של מחלקות שונות עד שמגיעים לנציג הנכון.

קשה להאמין אבל מדויק, ישראל 2008.








כספי סוג הנזק :
התקנת ממיר מקליט +פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה