|
|
|
|
|
|
זמן המתנה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
.במהלך השבוע התקשרתי להוט ולאחר המתנה ארוכה החלטתי לשלוח מייל שיתקשרו אלי אך לא קיבלתי כל מענה.ביום שישי החלטתי להמתין עד לקבלת מענה וקיבלתי אותו לאחר 30 דקות!
בנוסף מתברר שהמספר *6900 הוא על חשבוני והוא לא מספר חינם.מדוע?
הם מודעים לבעייה של זמן המתנה והם נותנים פיצוי על ערוצי ספורט.
ומי שלא אוהב ספורט לא מגיע לו פיצוי?
בניסיון שעשיתי להתקשר אליהם כלקוח חדש ענו לי בפחות מ3 דקות!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
לפרסם רק את המספר חינם!להוסיף עוד מוקדנים!לענות למיילים! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|