פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמת מידע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספרשבועות התחלתי לברר בקשר לאפשרות ניוד מספר הטלפון שלי בבית ,בררתי מספר פעמים במספר חברות לגבי המסלולים שלהם , מה זה אומר
בכל חברה שאלו אותי אם יש לי אינטרנט ואמרתי שאני לקוחה של בזק .החלטתי לעבור לחברת הוט שהמסלול שלה נראה לי כדאי ובתאיך הנקוב הגיע טכנאי על מנת לבצע את הניוד . מספר שעות לאחר מכן , ניסינו להכנס לאינטרנט ומסתבר שאין אפשרות . התקשרתי לשרות לקוחות ואמרו לי ברור , אם עברת חברת טלפון את חיבת גם לעבור לכבלים שלה ם .כעסתי מאוד , מכיוון שאף אחד מהפקידים שלהם לא טרח לספק לי את המידע . בעיה נוספת היא שיש לי בבית רשת בעזרת ראטר שקניתי שנה שעברה מבזק . על מנת לעבור לאינטרנט של הוט אני צריכה רואט חדש שעלותו היא 290 ש"ח .ערכתי מספר שיחות לשרות הלקוחות של הוט על מנת לנסות לדבר עם האחראי אבל היחס שקיבלתי שם היה מתחת לכל ביקורת "או שתעשי קו נוסף של הוט ( ואז אצטרך לשלם עליו דמי אחזקה 9 או שתקני ראוטר חדש . " זו תגובה מזלזלת במיוחד לאור העובדה שלא הצלחתי לדבר עם אף אחראי ,או משהו בעל סמכות . אמרו לי שיחזרו אלי תוך 3 ימי עבודה , גם זה לא קרה .
חשוב לי להגיד כי אני עצמאית ,ומקבלת עדכונים והודעות דרך המיל , ועבורי להיות בלי אינטרנט גרם לי נזקים רבים ובזבוז זמן . לא יתכן שפרט כה חשוב לא מספקים בזמן הבירור הראשוני ..
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת ראוטר על ידי הוט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה