פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות, בזבוז זמן וכסף! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שבת 15.9.07 התנהל משחק בין הקבוצות מכבי הרצליה ובית"ר ירושלים בשעה 19:30 אותו אני ומשפחתי היינו מעוניינים להזמין. לאחר שנוכחנו לגלות שאין אפשרות להזמין את המשחק(מופיעה הודעה"לפרטים על הערוץ ומידע נוסף לחץ על הכפתור הירוק)חייגנו ל*6900 שירות הלקוחות של הוט.אמרו לנו שעלינו לנסות להזמין באמצעות ערוץ 400 ושוב לא הצלחנו להזמין את המשחק. התקשרנו שוב לשירות הלקוחות:
התחלנו את השיחה בשעה 19:50
5:07 דקות עברו מתחילת השיחה-השיחה לא נענית
10:53 דקות עברו מתחילת השיחה-השיחה עדיין לא נענית.
15:07 דקות עברו מתחילת השיחה-השיחה עדיין לא נענית.
20:30 דקות עברו מתחילת השיחה-השיחה עדיין לא נענית.
25:14 דקות עברו מתחילת השיחה-השיחה עדיין לא נענית.
27:44 דקות עברו מתחילת השיחה-השיחה עדיין לא נענית.
30:23 דקות עברו מתחילת השיחה-השיחה עדיין לא נענית.
34:24 דקות עברו מתחילת השיחה-השיחה עדיין לא נענית.
37:05 דקות עברו מתחילת השיחה-השיחה נענית ע"י נציג שירות שאומר לנו שאי אפשר לתת לנו משחק בנפרד אלא רק להזמין שני ערוצים בתשלום של 50 שקלים חדשים. אותו נציג אומר שהיינו אמורים לדעת על זה, "זה פורסם בעיתונים ובערוצי הטלויזיה" אף על פי שלפני השיחה הנתב שיחות מציין שעל מנת להזמין את המשחק טלפונית יש להמתין על הקו. אנחנו חיכינו וחיכינו 37:05 דקות על מנת שהנציג יגיד לנו שהיינו אמורים לדעת את זה שאפשר לקנות רק את כל הערוץ בשביל משחק בודד שלבסוף, לא הצלחנו לראות."המתכונת של שבת של כדורגל השתנתה".
בזבוז זמן, נזק כספי ועוגמת נפש. סוג הנזק :
את הזמן(37:05 דקות) שבזבזתם לנו, לא תוכלו להחזיר. את המשחק כבר לא ראינו, הפיצוי הוא על הכסף שבזבזנו על השיחה, טיפול בשירות הלקוחות המצומצם והלא פרקטי של הוט, שהמידע יהיה יותר גלוי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה