פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית שירות נוראית נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:


ברצוני לחלוק אתכם את חוויית השרות הכי נוראית שהייתה לי אי פעם עם גוף כלשהוא בישראל.
החודש עשיתי מעשה והחלטתי להצטרף לחברת הוט כלקוח ומנוי בחבילת ה"טריפל" למשך שנתיים. לאחר ההצטרפות וחתימה על הטפסים נקבע לי התקנה ליום רביעי ה 20/2 בשעות הערב. הטכנאי אשר הגיע התקין לי חיבור אינטרנט מהיר, 2 ממירים סלון וחדר שינה ונקודת טלפון אחת. לדברי המתקין , הטלפון היה אמור להתחיל לעבוד עוד באותו הערב או למחרת היום, ושרות ה VOD תוך 24שעות. ביום שישי, 22/2 כאשר לא זה ולא זה לא התחילו בפעולה, פניתי שוב פעם אל החברה ונשלח אליי טכנאי נוסף, הפעם בכיר יותר. הוא סידר לי את ה VOD בחדר השינה, ופתאום נזכר שיש לו בעצם לקוח אחר המחכה לו בצורה דחופה, וברח מביתי, תוך הבטחה לחזור אליי או לפחות לחייג ולהודיע לי שהכול בסדר. מיותר לציין שלא זה ולא זה לא קרה. ביום ראשון שוב פניתי אליכם ונקבע לי שוב פעם טכנאי ליום ראשון, ה 24/2 בין השעות 17-19. הגעתי הביתה בשעה 17.10 ומצאתי על הדלת פתק אשר היה כתוב בו : "היינו אצלכם ב שעה 17.25 ולא הייתם בבית, שרות הוט". מיהרתי לחייג ולהחזיר את הטכנאי, אשר חזר , בדק את הטלפון ואת ה VOD והתחייב לי שתוך כמה שעות אלה אמורים לפעול. מיותר לציין שגם הבטחה זו התפוררה במהרה. באותו ערב דיברתי עם שרות לקוחות שוב פעם, עם בחורה בשם אורלי שהייתה לא שרותית ברמות מזויעות, אשר הבטיחה לשלוח אליי טכנאי נוסף, הפעם עוד יותר בכיר, ולפתור את התקלה. משום מה, אני כבר לא מאמין להבטחות של החברה, ותוהה האם כל הלקוחות אשר מתחברים להוט עוברים מסע ריגושים מרתק כמו שאני עברתי או שהחוויה הזאת שמורה רק לי? במסט לאחורף אילו ידעתי שזה מה שאצטרך לעבור, בחיים לא הייתי חושב אפילו להצטרף לחברה, ובטוח שאמליץ לכל חבריי להתרחק מ הוט כמה שאפשר
עוגמת נפש סוג הנזק :
סידור כל התקלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה