|
|
|
|
|
|
ניתוק |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כבר חודש שאני מנסה להתנתק מ"הוט"...זה פשוט בלתי אפשרי.אחרי 15 שנה שאני מנוי בחברה המאוסה הזו די...לא רוצה יותר.אבל במדינת ישראל שנת 2008 הם אלו שהכוח בידם ולא אנחנו הצרכנים.אז ככה:נגמרה לי ההתחייבות וחשבתי לרענן קצת אחרי שקיבלתי הצעה מהמתחרה שלהם YES.(הצעה הרבה יותר טובה אגב!).
מעל ל15 טלפונים לנציגי השירות (כל שיחה אני ממתין 40 דקות על הקו)ואלו אין בידם סמכות ואפשרות בכלל לעזור מעבירים את הטיפול לקשרי לקוחות.נשאלת השאלה אם בכלל קיימת מחלקה כזו..כי הם לעולם לא חוזרים וככה מצאתי את עצמי מתקשר שוב ושוב מבקש להתנתק (בקשה פשוטה ולגיטימית)וכל פעם אותו הדבר:"יחזרו אליך נציגי קשרי לקוחות".גם שיחה עם אחד המנהלים לא עזרה..
הם פשוט משקרים בפנים ומושכים אותך אולי תתייאש.אז זהו שלא.אני נותן להם כמה ימים נוספים ואז אני פשוט מבטל את הוראת הקבע ואת הציוד שלהם מעיף מהחלון.אני הולך על התנתקות חד צדדית כי זהו הפיתרון היחיד כנראה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
דוברות HOT |
שם ותפקיד: |
לצערנו בשל שידרוג ואיחוד של המערכות נוצר עיכוב מה במענה לפנייתו. |
תגובה: |
חזרנו ללקוח והצענו לו לבקשתו מבצע המשך לשירותי הטלפון. מר בן חמו בחר להמשיך להימנות עם ציבור לקוחות HOT |
פתרון: |
|
|
|