פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מבזה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, התקשרתי מס' פעמים ואף שלחתי מכתב ב-11.2.08, בכדי להסדיר את החוב שלי מול החברה ולהגיע להסדר תש' נוח והנחה אם ניתן כיון שראני מפרנסת יחידה . כמובן שהכבלים והאינטרנט נותקו וכך אין לילדיי אפשרות לצפות בטלויזיה ולגלוש באינטרנט. אניני מחפשת "להתעשר" מחברתכם אולם חברת הוט כידוע מתחייבת להיות נאמנה כלפי הלקוח לדאוג לתת מענה מכובד ללקוחותיה בכדי שיהיו שבכעי רצון, דבר שלא קרה במקרה שלי. וטוב תעשו אם תגדילו ראש ותבינו שאתם עושים טעות וגורמים ללקוחה ותיקה לעוגמת נפש.
נראה את ילדכם חוזרים מבית הספר ואינם יכולים לראות טלויזיה ולגלוש. לאור הנ"ל אבקש שתצרו איתי קשר לסגור את החוב מיידית לדאוג לפיצוי הולם על הנזק שנגרם לי עקב השרות המבזה שאתם אחראים לו, כיון שאילו הייתם יוצרים קשר סביר שכבר הייתי מחברת את הכבלים שנית אך כיום אין לי שום רצון להיות לקוחה שלכם. קחו את הכסף ואני אדאג להפיץ את שמכם הרע. בברכה, ויוי קנוביץ בן גוריון 51 גן יבנה טל בית 08-8674367, נייד 0528825099
בזבזו זמן יקר סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה