|
|
|
|
|
|
ניתוק מהחברה |
נושא התלונה: |
אשכנזי עדי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 12 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עברתי לפני כחודש ל-yes, ביקשתי להתנתק מהוט והתקשרתי 3 פעמים אליהם. בכל פעם אמרו שיחזרו אלי בקשר לניתוק ולא חזרו. בכל פעם שהתקשרתי הם אמרו שהמנוי עדיין פעיל ולא רשום להם שהתקשרתי.
כמובן שאת החיובים חברת yes מתחייבת לשלם אבל בינתיים הציוד כאן ובינתיים הם מחייבים אותי כרגיל למרות בקשתי.
|
ניתוק מהחברה כולל טלויזיה ואינטרנט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|