פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק האנטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
להוט יש שיטת עבודה חדשה
פעם בחודשיים הם מנתקים אותנו מהשרות אנטרנט שלהם
פעם בחודשיים הם טוענים שלא שילמנו , מנפחים לנו את החשבון כולל הוצאות על אי עמידה בהסכם כביכול , בנוסף לא רואים שום צורך ליידע אותנו על הפעולה הזאת ואח"כ יש להם טענות כאילו הלקוח בחר בניתוק
לאחר שבפעם שעברה הדבר הסתיים בנזק ששברו לנו את השער הביתה בנוסף
לאחר דיונים רבים ואין סופיים הם התנצלו וחיברו אותנו חזרה
אתמול יום שבת הסיפור חזר על עצמו
הניתוק משום מה תמיד נעשה בסוף שבוע שאין עם מי לדבר
היום לאחר ניסיון ברור איתם מה קרה הפעם
שוב טענו שאני חייבת להם את הסכום עבור התחייבות שנתית משהו בסביבות של 250 ש"ח!!!
אין בושה
גם לא עושים את עבודתם כראוי
לא גובים את הכסף מחברת האשראי
גם לא רואים לנכון לפנות ללקוח
גם מנתקים ללא ידיעתי
ולבסוף מצפים לקבל פיצוי

לאחר שהארוע חוזר על עצמו מספר פעמים
לאחר שפעם שעברה התנצלו וללא בושה המקרה חוזר על עצמו

אני לא מעוניינת להיות לקוחה שלהם!!!
כספי סוג הנזק :
האנטרנט משמש את בעלי לעבודה משמש את ילדי להיות סופשבוע שלהם ללא חיבור זה נזק רב עבורנו ניתוק היחסים זה הדבר הראשון שאנו רוצים לא מעוניינים בכל העוגמת נפש הזאת בכל מספר חודשים + נזקים כספיים שגרמו לנו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה