פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות ההתקנה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על שירות ההתקנה שקיבלתי ביום שישי ה- 29 לפברואר

לפני כמה ימים קיבלתי החלטה לעזוב את חברת "יס", שהייתי איתה כבר 8 שנים, ולעבור לחברת hot.
מחיר אטרקטיבי, הבטחת שירות טוב. סגרנו על התקנה ביום שישי (29-02-08) משעה 9 בבוקר עד 11.
בשעה 9 מגיע טכנאי , העונה על שם לאוניד, ומייד מתחיל בעבודה.
מדובר על 2 שקעים לטלוויזיה, שקע לאינטרנט ושקע לטלפון.
בני גם היה בדירה כדי לפקח על העבודה ולעזור לי במידה ויהיה צורך. בשעה 11 אני מודיעה לבחור על זה שיש סידורים אישיים ועליו להזדרז. בשעה 14.00 אני נאלצת לבטל פגישה המתוכננת. בשעה 15.00 בן שלי מתחיל לעזור לטכנאי כדי לסיים את העבודה. בשעה 15.30 אני מבטלת פגישה נוספת ודורשת בפעם המאה מטכנאי לסיים את העבודה. בשעה 16.00 לאוניד אומר שמודם לאינטרנט לא תקין והוא נוסע להחליף אותו. בנוסף מזמין טכנאי נוסף שיחבר קו טלפון של בזק ו-hot למתאם מיוחד. ניידות מספרים זה לא תהליך מיידי והוא מסדר כך שלא נרגיש במעבר. מחתים אותנו במהירות על כל הטפסים , מבלי לתת לנו לקרוא אותם בצורה יסודית. לאוניד אומר שהיא חייב לצאת ל10- דקות כדי לפקסס טפסים, להחליף מודם ולסדר קו טלפון. לוקח את כל הכלים ויוצא.
עברה שעה ואנחנו עדיין ממתינים לנס. עברה שעה וחצי.
בשב מסוים אנחנו מבינים שלאוניד לא יחזור ואנחנו תקועים עם מודם לא תקין ובלי טלפון.
אני מתקשרת לסוכנת בשם אולגה, שאיתה סגרתי על החבילה, ומספרת את הכל.
אולגה מנסה לברר מ"ס טלפון של הטכנאי ולא מצליחה על העותק של טופס רשום שם אחר.
במקביל בן שלי מדבר עם מוקד תמיכה כדי לפחות להחזיר קו טלפון. מהמוקד מצעים לשלוח טכנאי ביום ראשון ב 8 בבוקר – לפספס עוד יום עבודה? לא, תודה.
בן שלי מחבר מודם למחשב בתצורה נכונה והוא מתחיל לעבוד. מחבר קו בזק בחזרה וטלפון שלי מתחיל לעבוד.
וכל זה אנחנו צריכים לעשות ביום שישי ב-6 בערב!!!
מ-9 בבוקר עד 16 בצהריים טכנאי שלכם התקין 15-20 מטר כבל ו-4 שקעים. דירה של 4 חדרים . אני כבר וויתרתי על שקע טלפון נוסף.
מהירות,איכות ואמינות?
אולי תסבירו למה אני צריכה להתעצבן, לבטל פגישות ולהפסיד כסף???
למה בן שלי צריך להפסיד יום עבודה שלם כדי לעזור לטכנאי שלכם וגם לתקן את הטעויות שלו???
למה משקרים לי ישר אחרי חתימת החוזה ? למה נותנים לי הרגשה ששנתיים התחייבות יהיו רק סבל?
למה אני לקוחה חדשה מקבלת שני ממרים משומשים ?

אין לי תלונות על הסוכנת מכירות או אשת מוקד שרות – הם עשו את העבודה שלהן.
בכל אופן, אני מאוד מאוכזבת מהשרות שקיבלתי ומהחוסר מקצועיות של הטכנאי שמייצגת החברה שלכם. אני לא בטוחה שאני מעוניינת להישאר איתכם אחרי "קבלת פנים" כזאת.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה