פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הלקוחות המביש של הוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עלי לציין כי הסיוט הגדול ביותר שלי כלקוחה של הוט, באם ישנה תקלה ועלי לאתר אותם טלפונית עלי לבזבז שעות כדי להשיגם. ולבסוף את מופנית לאיזה חור בנשר שאף אחד שם לא מבין על מה מדברים איתו. רוב העובדים שם הם ערבים ישראלים שתודרכו כיצד לענות ותו לוא, הם פשוט לא פוטרים את הבעיות , ובמידה ורוצים לדבר עם נציג בכיר יותר כמובן שצריך לחכות ארבע שעות עד שיואיל בטובו לחזור. יש לי שני מנויים בשתי דירות לאינטרנט ולטלויזיה ואני שוקלת פשוט להתנתק מהם. חוצפה שכזו לא ראיתי בשום מדינה בעולם, פשוט עושים צחוק מהלקוח. עלי לציין כי תלונתי נכונה היות וכבר הרבה פעמים קיבלתי סוג של פיצוי על עוגמת הנפש, אבל אין שום שיפור בשירות. האם מישהו שם בכלל קורא את הכתוב כאן ומיישם משהו? אולי באמת הגיע הזמן לעבור לייס ולעצור את הסיוט הזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקנוס את הוט על ידי פיצוי הלקוח על כל המחדלים שלהם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה