פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מכריחים אותי לשלם כנס למרות שאני לא רוצה להתנתק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי להוט לפני מעל לשנה וחצי בהתחלה לא הייתי מרוצה כי כל הזמן היו ניתוקים רציתי להתנתק אבל הבנתי שאני חייב לשלם קנס, אז דחיתי את העניין, לאחר תקופה חבר שלי המליץ לי על חיבור IP קבוע ובאמת התקלות ירדו רק למקרים שהיו בהם ניתוקים של התשתית כולה גם של הטלויזיה וגם של האינטרנט. לאחר זאת התחברתי להוט במבצע הטריפיל (טליויזיה, אינטרנט, וכבלים) לאחר שנציג המכירות שלהם הזריק לי שקרים מפה ועד הודעה חדשה.... בסוף התנתקתי מהטליויזיה וחייבו אותי לשלם קנס על כל החבילה ולא כמו שנציג המכירות שלהם אמר. בכל זאת נשארתי מחובר לאינטרנט ולטלפון שיניתי את דרך התשלום ונציג או נציגה שלהם שלח לי טופס הוראת קבע להחתמת הבנק, שלחתי להם את זה ופתאום לאחר תקופה מתקשרים אלי ואומרים לי יש לך חוב על הטלפון שלחתי להם שוב פעם את ההוראת קבע ובכל זאת המשיכו להתקשר העברתי להם את הסכום בבנק הדואר, ועדיין המשיכו להתקשר כל חודש, מסתבר שהם לא מקבלים הוראת קבע של הבנק לגבי תשלום על חשבון הטלפון אלא שחייבים כרטיס אשראי לא היה כרטיס אשראי אז ביטלתי את הטלפון וחזרתי לבזק בלית ברירה(ראוי לציין שלא שילמתי קנס על ניתוק הטלפון כי את הקנס שילמתי כבר על כל החבילה כשניתקתי את הטלויזיה), אך המשכתי בהתחברות לאינטרנט פתאום בסביבות ה-20/02/2008 אני רואה שאין לי אינטרנט ולא מבין מה הסיבה יש להם ימים כאלה של ניתוקים, חשבתי שיום אחרי זה יחזור אך זה לא חזר, חבר שלי עובד טכנאי בהוט התקשרתי אליו הגיע אלי הביתה ואמר לי שאני מנותק הוא התקשר למוקד ובירר זאת אמרו לו שיש לי בעיה עם התשלום מסתבר שגם לאינטרנט הם לא מקבלים הוראות קבע, אז הנציג אמר לחבר שלי שאם אני יעדכן כרטיס אשראי הם יבטלו לי את הקנס ואני אחזור להתחבר כרגיל. לא היה לי אז כרטיס אשראי אזי כמה ימים אחרי התקשרתי לעדכן כרטיס אשראי והם מסבירים לי שקודם כל אני צריך לשלם את הקנס ורק אז יחברו אותי לא לאותה תוכנית שהייתי מחובר בה אלא יחברו אותי מחדש, ואני אצטרך לשלם יותר ממה ששילמי עד היום.
מן הראוי לציין שמטפשותי המלצתי לחברים ולבני משפחה על הוט ורובם עברו, ומקרה אישי שהיה לי איתם זה שרציתי לחבר את בית גיסי להוט וטכנאים שלהם הגיעו שלושה פעמים, שלושה טכנאים שונים בשלושה ימים שונים ושבשלושת הימים האלה הייתי חייב להפסיד יום עבודה בשביל לקבל את הטכנאים, ולמרות כל זאת, לא קלטתי עד שנפלתי.
ראוי לציין את השירות המעל ומעבר שאתה מקבל ברגע שמתקשרים אליך לגבות, עם חיוכים מאחורי השפופרת והנחמדות האין-סופית שאתה מקבל, בשביל לשכניע אותך לשלם.
והדבר הכי חשוב להזכיר בכדי להיות הגונים הוט נותנת שירות מעל ומעבר, הנציגים שמנתקים לך בפנים הם במספר כפול מאלה שמדברים אתך, ואלה שלא מנתקים מעבירים אותך מבלי להסביר שהם מעבירים.
ומה שהכי מצחיק זה שאני אומר לנציגים שלהם תפרט לי את סכום החוב אף אחד לא יודע, אז אני צריך לשלם מבלי לדעת מה פירוט החוב.
אני לא כזה מבואס על זה שמנתקים אותי אני מבואס על השקרים שלהם על זה היחס שלהם ועל השירות שעל הפנים ועל זה שאתה מדבר עם קיר, ואין על מה לדבר "אלה נהלים של החברה מלמעלה" המשפט הזה הוא שהכי הכי עצבן אותי לא הבנתי עד לאן מגיע הלמעלה הזה.

הוט אתם רוצים לנתק אותי אז אל תחייבו אותי בקנס, אני לא אשלם את הקנס גם אם זה יגיע למצב שאו שאני נכנס לכלא או שאני משלם....................

אני לא משלם...........
עלבון, בזבוז זמן, ונזק כספי סוג הנזק :
להתיר לי להמשיך בהתחברות או אם הם כל כך רוצים לנתק אותי אז שלא יכריחו אותי לשלם קנס פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה