|
|
|
|
|
|
טיפול בתקלות וחיוב גבוה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בינואר 2008 ניידתי את הטלפון והאינטרנט להוט מבזק. מאז אני סובל מטעויות חוזרות בחיוב, אי הענות לתקלות טכניות ובזבוז של שעות טלפון בניסיון לאתר נציג שירות. ביום ראשון אני מתכוון להתנתק משירותי הטלפון, האינטרנט והטלוויזיה של הוט ולחזור לבזק וליס.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|