|
|
|
|
|
|
חיבור פרוביזורי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
ביצעתי מעבר דירה מבאר שבע לדירה בכפר סבא אני משכיר יח' דיור ברח' אבן שפרוט 11 בכפ"ס ביקשתי חיבור לאינטרנט הטכנאי הגיע אך לא הצליח לחבר וקרא למנהל עבודה שהגיע ואמר שיש אופציה של חיבור פרוביזורי באישור בכתב מבעל הבית או חיבור חיצוני מסודר לתשתית לאחר דין ודברים מול בעל הבית הוא הסכים זמנית שיחברו אותי פרוביזורית אך בעל הדירה שואל כל יום מה קורה עם הכבל ולי אין מענה מס' רב של ניסיונות מול נציגי השירות לא העלו שום פתרון אני מאד כועס על נציגה בשם ליז שהבטיחה טיפול צמוד ועל נציגים נוספים שהבטיחו טיפול צמוד גם אך עדין אני מחובר פרוביזורי כמו כן מסרו לי שהגיע טכנאי ולא הייתי בבית אף אחד לא עדכן אותי על כך שאני צריך ליהות בכלל בדירה ובכלל הטכנאי שהגיע לא יכל לעשות דבר כי שוחחתי איתו בנייד והוא סיפר לי שהוא טכנאי חיבור ולא ממח' תשתיות בקיצור מחדללל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון התקנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה מולו עד תום. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|