פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים התחלתי לסבול מנתוקים באינטרנט,פניתי לשרות הטכני הוזמנו פעמיים טכנאים ולא פתרו את הבעיה ,אתמול שכנעו אותי בפעם השלישית לשלוח טכנאי בכיר אחד כזה שיודע לפתור כל בעיה.
הטכנאי הגיע אחרי שעה סיפר לי בשמחה שהתקלה נפתרה והכל בסדר,הגעתי הביתה והנה שוב אין אינטרנט התקשרתי לתמיכה הטכנית ואז הודיעו לי שהטכנאי הבכיר לא רק שלא טיפל בתקלה אלה ניתק אותי לגמרי מהאינטרנט.
ואז המשיכו הטרטורים מחצי שעה המתנה על הקוו עד שיחה עם בחור בשם יגאל שצעק עלי והזהיר אותי שינתק את השיחה ולא יעזור לי עם אני לא אקשיב לו בסבלנות לזה שהוא ואני מצטט "לא יחייב אותי על חיבור מחדש"???? הלו... מי בדיוק ביקש לנתק?? ובנוסף כדי לחבר אותי הוא ינסה לתאם טכנאי למחר.
האם יש מישהו בהוט שישלם על זמן שלי ? האם מצפים ממני שאני אשב ואחכה
האם זהו שרות ?
כרגע אני מבקש להתנתק וגם זה סיפור כי צריך שוב תאום שיבואו לקחת את המודם אחרת אני אחוייב?
אנא שחררו אותי מהסיוט הזה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק,קיזוז החודש שלא הצלחתי לעבוד באינטרנט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
הלקוח אינו מנוי בשירותי החברה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה