פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לחברת הוט בשנית לאחר שנותקתי עקב חוב שהיה ללא ידיעתי לאחר שכרטיס אשראי שברשותי בוטל, ביקשתי להתחבר בשנית לחברה ואז חוייבתי לשלם סכום חיבור מחדש לאחר שיש לי עדיין תשתית בביתי, את החוב שילמתי בבנק הדואר ופיקססתי את החשבונית להוט. לאחר כחודש מגיעה חשבונית תשלום דרך כרטיס אשראי חדש שברשותי ומופיעים בו חיובים על סך כולל של 700 ש"ח לערך. בתדהמה פניתי לאחר זמני המתנה ארוכים בטלפון לשירות לקוחות שם המתנתי דקות ארוכות עקב חוסר מקצועיות סינכרונים וידיעת הנציגים אודות פיתרון. לאחר 3 ימים מתקבלת תשובה כי טעו בחיוב ונוספו לחשבונית "במקרה" סכום החיוב ששולם. כולי מר ודואב משירותי החברה !!!!!!!! רוצה להתנתק אך נמסר כי רק לאחר 3 ימי עסקים יחזרו אלי עם תשובה לגבי הניתוק. לציין כי בנוסף ביקשתי בין היתר הגעת טכנאי לטובת העברת/הוספת נקודה ונמר לי כי יצרו איתי קשר אך עד עתה נשכחתי.... ועוד כהנה שאין לי כוח כבר לכתוב....
פיצוי כספי. התנצלות בכתב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה