פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא מוצדקים ואי התייחסות לבקשת ביטול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שהועבר לחברת הוט מספר פעמים, דקך האתר ובפקס ולא קיבל התייחסות:

03/04/08



הנדון: ביטול המנוי לאלתר

אני לקוחה שלכם כבר מספר שנים ובחודשים האחרונים חוויתי שירות שאינו עומד בשום תקן!
1. קו טלפון-למרות שהיו אינספור תקלות בקו הטלפון בחרתי להשאר איתכם ולא לעבור לבזק. אתם אילצתם אותי לבטל את הקו ולעבור לחברה המתחרה כאשר החלטתם לא לקבל הו"ק.

2. ערוצים-ביטלתי את הערוצים עקב תקלות טכניות חוזרות ונשנות שלא נפתרו גם כשהגיע טכנאי ועקב שירות לקוי של נציגי השירות שמטפלים בערוצים.


3. אינטרנט- נכון לעכשיו בחרתי לבטל גם את התשתית לאחר אכזבה נוספת משירות הלקוחות והשירות הפיננסי!

לפני מספר חודשים הגיע אליי גובה שטח, הצעתי לשלם את החוב בהעברה בנקאית ולא בצ'קים כפי שביקש מאחר וחששתי שיחזרו עקב אי כיסוי. הגובה עמד על קבלת הצ'קים בטענה שהעברה בנקאית יכולה לא להיקלט או להרשם על חשבון לקוח אחר...
מספר ימים לאחר שגובה השטח קיבל את הצ'קים יצרתי קשר עם שירות הלקוחות (או גבייה) וביקשתי שוב לשלם בהעברה בנקאית או בדואר מאחר והצ'קים יחזרו! הנציגה אמרה שתשוחח עם גובה השטח על מנת שלא יעביר את הצ'קים ותחזור אליי. כמובן שהצ'קים הופקדו וחזרו, שלא כמו הנציגה כמובן... העמלה על חזרת הצ'קים (שניסיתי למנוע!) עלתה לי 55*2.
לאחר זמן מה שוחחתי עם נציגה וביקשתי ממנה לבטל את הערוצים, חזרו אליי לאחר מספר ימים (כמובן שהבטיחו לי שיחזרו מוקדם יותר...כרגיל...) וביטלו את השירות. שאלתי את הנציג שימור אם לא ישלח אליי יותר חיוב ואני יכולה לבטל את הו"ק והוא אמר שמבחינתכם זה בסדר.
כמובן שעוד לא הספקתי לבטל את ההרשאה לחיוב ונשלח אליי סכום שהוא עוד גבוה מהחוב שהיה על 2 הצ'קים מאחר וחייבתם אותי על חודש נוסף לאחר שביקשתי לבטל!!
עמלה נוספת של 55 ₪ מאחר והחיוב חזר... שוב תודה!
יצרתי שוב קשר עם השירות, סיפרתי שוב את הסיפור...
הנציגה התווכחה איתי שאני חייבת כסף וע"כ נשלח חיוב. ניסיתי להסביר את הבטחת נציג השימור, זה לא עבד. העבירה לבכיר... כמובן שלא און ליין.
הסברתי לבכיר, הצעתי לשלם (שמישהו כבר ייקח את הכסף ויגאל אותי מהשירות הזה...), הוא התנצל והיה שירותי עד מאוד! הוא אף אמר שלפני שאשלם הוא רוצה להעביר זיכוי על החודש הנוסף למחלקת גבייה ולראות איך ניתן לפצות אותי על עניין העמלות שנגבו בבנק על החיובים הלא מתוכננים שלכם.
חיכיתי חיכיתי...
ביום שני הגיע אליי גובה שטח כשלא הייתי בביתי, הוא ניתק אותי מהאינטרנט. התקשרתי שלשום לשירות. שוב הסברתי את המקרה...אחרי 45 דקות של שיחה (!!) הנציגה אמרה שגובה השטח לא יוכל ליצור איתי קשר באותו היום אך התחייבה לאחר שיחה איתו שהוא יצור איתי קשר למחרת, דהיינו אתמול. נתתי את 2 מספרי הנייד הזמינים שלי, שעת חזרה הביתה מהעבודה ומידת נעליים, העיקר שיתקשר.
חיכיתי חיכיתי... נחשו מי לא התקשר?... נכון.

מאחר והנציגה אמרה לי שאין לי התחייבות נוספת להישאר בתשתית של הוט אני מודיעה קבל עם ועדה שבוטלה כל הרשאה בבנק לגבות מהחשבון שלי ואני דורשת ניתוק מהתשתית לאלתר!!!
יודגש כאן שהייתי מרוצה מהתשתית ובהחלט הייתי נשארת בהוט עוד זמן ממושך אך הטיפול של הנציגים הוא מתחת לכל ביקורת!!
בחרתי לעבור לחברת התשתית המתחרה למרות שאשלם שם סכום גבוה יותר ועדיין איני יודעת אם אהיה מרוצה מרמת החיבור.
אני מתפשרת על איכות ומחיר על מנת לקבל שירות סביר!! (לא מדהים, סביר!)

אני מבקשת שלא יצרו איתי קשר טלפוני מהשירות- נציגים, בכירים, אחמשי"ם, מנהלי צוות מוקד או אגף, אין לי מספיק שנות חיים לחכות, פשוט נתקו!!!
אין מה לשמר אותי! התחייבתי לבזק לשנה!!

ושוב, 6 דרכים להשיג אותי על מנת להסדיר את החוב-לאחר הזיכוי המיוחל+ זיכוי על העמלות שנגבו ממני בבנק ( שהגיעו כבר ל 220 ₪ !!) עקב טיפול לקוי שלכם!

נייד-054-5290926
נייד-050-4014778
בית-03-5465556
פקס- 03-5465556
מייל- [email protected]
כתובת לדיוור-
רח' 0000000
00000

ממתינה לסגור קצוות

לירון דוד


נכון להיום קיבלתי חשבונית על חיוב אינטרנט חודש אפריל! אם מישהו היה בודק היו רואים שאני לא גולשת דרכם כלל!
בזבוז זמן, עוגמת נפש! סוג הנזק :
ניתוק מיידי והחזרת חיובים לא מוצדקים! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה