פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כנסו דחוף!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אין לי מושג איך להתחיל: עוגמת נפש, זילזול וגניבה הם רק קצה המזלג להתייחסות והתנהלות של חברה בעלת מוניטין כמו הוט.
לפני שבועיים ראיתי באשראי שלי חיוב של הוט טלקום ע"ס 1000 ש"ח בגין שירותי טלפון!!! אני מנויה של הוט רק בכבלים ואין לי קו טלפון!! כאשר התקשרתי לשאול לפשר העניין, אני מגלה שהכרטיס אשראי שלי והתעודת זהות שלי יושבים על עסק של צימרים שאני בכלל לא מכירה. ואני שבטחתי בחברה כה גדולה ונתתי פרטים אישיים אני צריכה לממן אנשים אחרים.
התקשרתי כ"כ זעומה לנציג וביקשתי מנהל, ושמעתי את התירוצים שהמנהל בישיבה, הפסקה בשיחה פשוט ראש ממשלה...התעקשתי וחיכיתי שיעביר אותי לשיחת אחראי. ענתה לי חנית(אחת שטוענת שהיא מנהלת, למרות שקשה לי להאמין ותכף תבינו למה).. חנית (סניף ירושלים) הודתה בטעות שנגרמה וביקשתי ממנה שהכסף שגבו ממני יופיע לי בחשבון באופן מיידי! היא טענה שזה פרוצדורה ולוקח לזה גג חמישה ימי עסקים והיא תעשה כמיטב יכולתה לזרז את זה. זה היה ביום רביעי ה 7 לחודש. קבענו שהיא תחזור אליי ביום שישי, כלומר יומיים אחרי משום שהיה חג עצמאות. כנראה שגם היא יצאה לאיזשהי עצמאות עם עצמה ועם הכסף שלי משום שהיא לא חזרה אליי עד היום!!!! לאחר מיליון שיחות למוקד, היא התקשרה אלינו פעם אחת, השיחה נותקה ומאז נעלמו עקבותיה. ממש ראש קטן.
בתור סטודנטית למשפטית ואחת שעובדת בתחום. זה עילה לתביעה משפטית ואני שומרת לעצמי את כל הזכויות לפעול בהתאם.
הכסף, כאמור, לא הופקד בחשבוני, השירות של חנית הוא השירות הכי לקוי שנתקלתי בחיי!!! . אני ובן זוגי דורשים החזר כספי מיידי ופיצוי משמעותי!!!
נקווה שאולי התלונה פה תשפיע.

עוגמת נפש, זילזול סוג הנזק :
החזר כספי מהיר , ווידוא שת.ז והאשראי שלי לא מממן עסקים אחרים!!! פיצוי כספי הולם!!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה