פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה-15 בחודש מאי האינטרנט שלי הפסיק לעבוד. דיברתי עם חברת הוט ונקבע שישלחו טכנאי ביום ראשון ה-18 בין 17:00-19:00
כמובן הם לא הגיע טכנאי ובשעה 19:10 התקשרתי לחברת הוט לברר מה קורה.
נאמר לי שיצטרכו לבדוק מול "מוקד הטכנאים" ויחזרו אלי תוך רבע שעה לאחר 35 דקות עדיין לא חזרו ושוב פעם התקשרתי שוב נאמר אין מה לעשות חוץ מלבדוק מול "מוקד הטכנאים". עדיין לא חזרו אלי יש לציין את בזבוז הזמן האדיר שנגרם כאן כל שיחה כרוכה בהמתנה של 7-10 דקות עד שמגיעים למענה אנושי ובין 15-20 דקות לכל השיחה שמצטבר ליותר משעה בטלםון מעבר לשעות העבודה האבודים. מתי סוף סוף שירות לקוחות יהיה עניין רציני
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בסיסי של החברה בלקוחותיה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה