פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה של החברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח שנים של חברת הוט בכבלים וגם באינטרנט לפני מספר חודשים החלטנו אני ואשתי להתחבר לשרותי הטלפון בגלל המצב הקיים בעירנו שדרות יצרנו קשר עם החברה ולאחר יום יומיים חיברו לנו קו טלפון לאחר כשבוע לא היה קו טלפון לשיחות יוצאות ונכנסות לאחר שיצרנו קשר עם מוקד שירות לקוחות והובטח לנו כמה וכמה פעמים שיבואו לבדוק את הנושא ולא באו לאחר תיאום לפחות 4 פעמים הגיע טכנאי והתקין מגבר נוסף למודם של הטלפון בטענה שיש עומס על התשתית בעיקבות כך נוצרה הבעיה בנוסף להתקנה מרושלת ולא מקצועית של המגבר והמודם (מצולם) לא היה קו וגם היו גובים מאיתנו כסף על משהו שאנו לא צורכים יצרנו קשר נוסף על מנת לנסות ולפתור את הבעיה ולפי ההסכם ביננו להוסיף נקודה נוספת בסלון והם אמרו לנו שמצוין להם שהיתקינו לנו שתי נקודות לאחר ויכוח קל הוחלט לשלוח פקח לביתי שיאשר את דבריי וכמובן צדקתי והותקן לי נקודה נוספת הבעיה היתה שעדיין לא היה לי קו לאחר שראיתי שאני משלם כמה וכמה חודשים על משהו שאני לא צורך ביקשתי לבוא לנתק אותי משרותיי הטלפון שזה נמשך המון זמן ולאחר שהובטח לי זיכוי כספי על התקופה שלא קיבלתי שרות באו סוף סוף לנתק אותי ולאחר מספר ימים אני מקבל שובר לתשלום קנס על זה שהיתנתקתי לפני תום תקופת היתחייבות ושוב יצרתי קשר לומר להם שהיתנתקתי עקב אי מתן שרות ולאחר כמה נסיונות כושלים שלהם לנסות לתקן את הבעיה הם אומרים לי התחיבות זה התחיבות ועליי לשלם לאחר שלא שילמתי על משהו שאני חושב שלא קיבלתי קיבלתי לבית מכתב מע"וד לשלם את הקנס +עמלה ע
הכל סוג הנזק :
התנצלות וביטול התשלום הנדרש לפני ש.. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה