פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב למרות ניתוק משירותי הטלוויזיה והאינטרנט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לפני שנתיים הצטרפתי לשירותי הטלוויזיה והאינטרנט של הוט.

ב-01.04.08 התקשרתי וביקשתי להתנתק משירותי החברה לאחר שהסתיימה התחייבותי ועברתי לדירה חדשה,

עברתי כמה נציגים שלא אפשרו לי להתנתק עד שהגעתי לנציגה בשם שירן.

הסברתי לשירן שיש לי אח שמאושפז במצב קשה כבר שלושה חודשים בבי"ח, לכן אני כמעט ולא נמצאת בבית

ועזבתי את עבודתי על מנת לעזור למשפחתי במצב הקשה שנוצר וברגע שהדברים ישתפרו בעתיד אשמח לחזור אליכם.

שירן אישרה לי את ההתנתקות והסבירה לי שבחודש מאי אקבל בחזרה את החיוב שירד לי בחודש אפריל.

חשבתי שכאן סיימתי את מסע הייסורים מולכם אך הוא רק התחיל.

1. כשביקשתי להתנתק אמרו לי שאני מחויבת לעוד שנה. הסברתי שחתמתי לשנתיים בלבד אך הנציג שאיתו דיברתי אמר כי

לפני שנה דיברתי עם מח' השימור שהוזילה לי את דמי המנוי ובכך אני מחויבת לעוד שנה!!!

יש לציין שמעולם לא נאמר לי שבהסכמתי לקבל את ההצעה אני מחויבת לעוד שנה. כשביקשתי מהנציג הוכחה לכך

(הקלטת שיחה) הוא לא מצא כזו אבל אמר שזה התקנון של הוט ושזה קביל בבית משפט!!!

2. כל שיחה שלי עם נציג הוט חושפת "המצאה" חדשה. בתחילה נאמר כי מופיע שהחזרתי רק ממיר אחד במקום שניים,

לפני כמה ימים גיליתי "המצאה" חדשה שבה אני בכלל מחויבת לשלושה ממירים! יש בידי את כל הטפסים שמוכיחים כי קיבלתי והחזרתי 2 ממירים ומודם.

3. לא רק שלא קיבלתי חזרה בחודש מאי את כספי אלא שהמשיכו לחייב אותי!!!

יש להחזיר לי את החיוב בחודש אפריל ומאי: 506.24 ש"ח



יש לציין שאני פונה אליכם לאחר שניסיתי לדבר עם הנציגים בהוט, דיברתי שוב עם שירן ב-05.05.08 ושאלתי אותה לפשר החיוב שוב בחודש מאי,

היא הבטיחה שתחזור אלי תוך שעה אך לשווא.

בכל שיחה נאמר לי דבר אחר, פעם שאני משלמת את החלק היחסי עבור חודש אפריל מאחר והטכנאי שלכם הגיע כמה ימים לאחר שביקשתי להתנתק.

לא ברור לי מדוע אני צריכה לשלם על כמה ימים בחודש אפריל בהם לא השתמשתי כלל בשירותיכם (עברתי דירה ב-01.04.08!!!!).

קבעתי עם נציג הוט את מועד הגעתו של הטכנאי, ביקשתי שיגיע בהקדם ובמועד הקרוב ביותר שהוצע לי על ידיכם הסכמתי.

הגעתי במיוחד מבי"ח בירושלים בו אחי מאושפז רק כדי לתת לטכנאי שלכם את הממירים והמודם!!!

בשיחה אחרת נאמר לי שאני מחויבת עבור הטבת האינטרנט. כל פעם יש משהו חדש בגינו אתם מוצאים לחייב אותי.

אין לי לא את הכסף להמשיך לשלם לכם ולא את הזמן לרדוף אחריכם. אני עסוקה כרגע בדברים קצת יותר חשובים,

אני מבקשת תשובות עבור כל הטענות שהעלתי והחזר עבור החיובים של חודש אפריל ומאי!!!

בברכה,

אורית




כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה