|
|
|
|
|
|
המשך חיוב לאחר ניתוק |
נושא התלונה: |
יום רביעי 11 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר רומן התנתקות ארוך מהחברה מכיוון שנורא קשה להם להפרד מהכרטיס אשראי שלי, הופתעתי לגלות בחשבונית שלי שחויבתי החודש פעמיים כי טוב. הם מסרבים לחזור אלי וכמובן שאי אפשר להשיג אותם.
ואם הצלחתי אז אין עם מי לדבר!!!
אני מחכה כבר שעות שמנהל יחזור אלי וזה לא קורה.
הם פשוט נוראים בשירות ומעולים בלגבות ממך כסף שאתה לא חייב להם מה שנקרא בעיברית תיקנית ז ו נ ו ת.
|
עלבון וגניבת דעת! |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיגל ורבר |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
תגובה: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
פתרון: |
|
|
|