פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר ניתוק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר רומן התנתקות ארוך מהחברה מכיוון שנורא קשה להם להפרד מהכרטיס אשראי שלי, הופתעתי לגלות בחשבונית שלי שחויבתי החודש פעמיים כי טוב. הם מסרבים לחזור אלי וכמובן שאי אפשר להשיג אותם.
ואם הצלחתי אז אין עם מי לדבר!!!
אני מחכה כבר שעות שמנהל יחזור אלי וזה לא קורה.
הם פשוט נוראים בשירות ומעולים בלגבות ממך כסף שאתה לא חייב להם מה שנקרא בעיברית תיקנית ז ו נ ו ת.
עלבון וגניבת דעת! סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה