|
|
|
|
|
|
תשלום קנס כפול והמשך חיוב לאחר ניתוק -במשך חודשים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי להתנתק מהוט ב-24.3 .בפועל הגיעו לנתק אותי רק ב-14.4 וזאת לאחר שהגעתי למנהל ולחצתי עליהם . הובטח לי אזוכה החל מ27.3 .
כמו כן היה עליי לשלם קנס בגובה 640 ש"ח שחברת יס התחייבה להחזיר לי.
בפועל גבו ממני כפל קנס כלומר 2*640 ולא זיכוי אותי עבור הניתוק. ביקשתי מהם חשבונית של הקנס על מנת להזדכות מול יס ללא הועיל. לחייב אותי פעמיים הם יודעים אבל לא לשלוח את החשבונית.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיגל ורבר |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
תגובה: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
פתרון: |
|
|
|