פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקפאת המנוי והעברת שם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למנהל שרות הלקוחות בחברת הוט שלום,
בתאריך 15.1.08 עברתי לדירה בת"א, מאז אני מבקשת שיעבירו את המנוי על שמי. מדי חודש אני מצלצלת, שולחת פקסים ונאמר לי שהנושא בטיפול. כמובן שכל פעם מחדש נאמר שיחזרו אלי ולא כך קורה.
כבר פעמים נסעתי לנסיעת עבודה בחו"ל (27 יום) וביקשתי להקפיא את המנוי. וכל פעם מחדש נאמר לי שמיכוון שהמנוי לא על שמי אני לא זכאית להקפאה. וכל פעם מחדש אחרי כל בירור טלפוני אני שולחת שוב את הטפסים וחתימות ושוב לא קורה כלום. אני חייבת לציין שבכל התקופה הזאת החשבון מחויב מהכרטיס אשראי על השם שלי ועדין יותר מחצי שנה אחרי הוט עדין מתעקשים לא לשנות את השם.
אני לא אתחנן לשינוי השם אבל אני רוצה לקבל את הזיכוי על ההקפאות שאני זכאית להם.
תודה מראש
מיכל
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת פניות הציבור.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת פניות הציבור.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה