פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקוי שירות מניעת זכויות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 20.3.2008 עברתי דירה לקריית אונו מראשל'צ.
התקשרתי מבעוד מועד לתאם העברת טלפון ומנוי אינטרנט שברשותי נאמר לי על ידי הנציגים שלכם לקחת את המודמים בעת ההעברה ותו לא.
הגיע טכנאי וסידר ההעברה לא הודיע כלום לגבי הוראת קבע חדשה.
גם באתר האינטרנט שלכם לא מוזכר כלום לגבי כך
אחרי יומיים שבק האינטרנט והטלפון.
שוב התקשרתי, שוב הגיע טכנאי, "תיקן" את ההתקנה והשאיר את כל החוטים על הרצפה (טען שאין לו מקדחה).
לפני שבוע הגיע טכנאי בשלישית לתקן התקנה.
בינתיים הודעתם לי שיש לי חוב ???
החלטתם שצריך להביא הו'ק חדשה בגלל כל מיני נהלים פנימיים שלכם ( למה הטכנאי לא החתים אותי? יידע אותי?)
הגעתי לבנק והבאתי הו'ק חדשה וחתומה.
קיבלתי מכם אישור שהוראת הקבע כובדה והכול בסדר.
מאז יש לכם הערה במחשב ("קיים חוב")
כל פעם שאני מתקשר אליכם מאשימים אותי בקיום חוב. בודקים שוב ושוב ואז אומרים לי "תתקשר לגבייה לטפל בחוב" הסיפור חוזר על עצמו בכל פנייה למחלקת שירות הלקוחות שלכם.
בתאריך ה 17 לחודש זה (יולי 2008) הודיעה אחת הנציגות שלכם ש"אין לך חוב" אך יש הערה במחשב.
עוד היא טענה כי יחזרו אליי ממחלקת גבייה שלכם אך כמובן שאף אחד לא חזר.
לפני 4 ימים ספק האינטרנט שלי רצה להעביר אותי לחבילת 2.5 M משולבת ("בנדל") אך אתם טוענים כי "קיים חוב" ולא מסכימים לביצוע העסקה.
הנני דורש לתיקון העניין + פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי בגין מניעת העברתי לחבילת נטוויז'ן.
















מניעת זכויות סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה