פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת ערוץ באמצע המסלול. נושא התלונה:
ברק ברק שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון האחרון 6.7.08, כאשר רציתי לצפות בערוץ אגו (35 בשלט), כל מה שהצלחתי לראות הייתה שקופית האומרת: "למידע על הערוץ ולהזמנה לחץ...".
כלומר, הערוץ לא פתוח בפני. עלי לציין שאני התחלתי מסלול בתאריך 26.8.07 עם התחייבות למשך שנתיים. בכל הזמן הזה ערוץ אגו היה חלק מהחבילה וצפיתי בו כמעט מדי ערב.
כאשר התקשרתי לשרות לקוחות, נמסרה לי תשובה האומרת בערך כך: ערוץ אגו יצא מהחבילה לפני כמה חודשים ולכן הוא כבר לא בחבילה שלך.
כאשר טענתי שאני נמצא במסלול כבר כמעט שנה[ השיבה לי הנציגה שזו זכותה של חברת הוט לשנות בכל רגע את הערוצים.
טענתי בתוקף שזה לא הגיוני ושאם נחתם הסכם על מגוון ערוצים לתקופה מסויימת, אין זכות לבטל לי ערוץ מסויים, אלא אם הערוץ כבר אי ו משודר כלל.
הנציגה עמדה בשלה ואמרה שאינה יכולה להחזיר לי את הערוץ, אלא בתשלום.
עניתי שאיני מוכן לשלם אפילו חצי שקל ומכיוון שאני מרגיש מרומה על כך שהורידו לי ערוץ, אני מבקש להתנתק.
הנציגה אמרה שהעבירה את בקשתי ומחלקת ניתוקים יצרו עמי קשר בשלושת הימים הקרובים.
יחס מזלזל ודרישה לשלם יותר. סוג הנזק :
להחזיר מיד את הערוץ הנ"ל לחבילה שלי ולקבל התנצלות על היחס המשפיל. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה