פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת חשבונית בדואר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של החברה החל מה-06/01/08 ומאז נתקלתי באין ספור בעיות שירות וחיוב לקוי.
הבעיה שבגינה אני פונה אליכם היא לדעתי הקלה ביותר לפיתרון. אני מבקש לקבל את כל החשבוניות (טלוויזיה, טלפון ואינטרנט), החל מיום ההתקשרות שלי עם החברה. פניתי למוקד "שרות" הלקוחות כבר 3 פעמים ונעניתי שהחשבוניות יישלחו אליי תוך 7 ימי עסקים, אך לא הופתעתי כשהן לא הגיעו. שלחתי פנייה דרך האתר לפני כחודש, אך לא נעניתי עד רגע זה (לא מפתיע את מי שחווה את חווית השרות ב-HOT).
למרות שזוהי בקשה לגיטימית, אני טורח להסביר את הצורך בחשבוניות. במהלך החודשים האחרונים, בוצעו חיובים שגויים ע"י החברה והתקבלו זיכויים אך אני מבקש לוודא שזוכיתי עבור כל הסכומים שחוייבתי בטעות.
כספי סוג הנזק :
משלוח החשבוניות בדואר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה