פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של הוט (טלביזיה בכבלים). לפני מספר ימים קבלתי טלפון מנציגת הוט (אילנה) שהודיעה לי שתוקף המנוי מסתיים והציעה לחדש אותו לשנתיים במחיר גבוה מהמחיר ששלמתי במנוי הקיים.
הזכרתי לה שאני גימלאי של התעשיה האוירית ואני נהנה מהתנאים שסוכמו בין הוט לאגודת עובדי התעשיה האוירית. הנציגה אישרה שאמנם התנאים להמשך המנוי תואמים את ההסכם. שאלתי למה ההארכה היא לשנתיים ולא לשנה, תשובתה הייתה :עבור מנוי לשנה תשלם מחיר יותר גבוה.בקשתי שתאשר שתכולת החבילה (הערוצים הנכללים) היא ללא שינוי והיא אישרה שאמנם זה כך.
כיון שסמכתי על דבריה אישרתי לה לחדש את המנוי בהתאם להצעתה.
יומיים לאחר מכן קיבלתי מאגודת עובדי התעשיה האוירית את המסמך המפרט את התנאים שסוכמו עם הוט והתברר לי שהמחיר אמנם דומה למה שנאמר לי אבל ההתקשרות היא לשנה ולא לשנתיים!!! ההסכם מדבר על חבילה הכוללת "5 מוצרים" (ילדים,סרטים,חדשות,בידור,פנאי ושפות זרות),בדומה למה שהיה במנוי הקיים.
התברר לי להפתעתי שמיד לאחר השיחה עם נציגת הוט (חידוש המנוי)"נעלמו" מספר ערוצים מהערוצים שנכללו בחבילה הקיימת. כמו כן, הסכמתי להמשך התקשרות לשנתיים ולא לשנה נבעה על סמך מידע שגוי שקיבלתי. באופן הטבעי ביותר התקשרתי להוט על מנת לברר זאת עם נציג שרות לקוחות.
ביום א' 31/8 בהתקשרות ראשונה ולאחר לחיצה על כל הכפתורים הדרושים המתנתי כ- 15 דקות על הקו עד שהתיאשתי. בנסיון נוסף, כמה שעות יןתר מאוחר,התקשרתי שוב והמתנתי כ- 20 דקות עד שהתיאשתי. היום 1/9 ניסיתי שוב וניתקתי לאחר 12 דקות.האם יש סיכוי שאוכל לדבר עם נציג החברה כדי לברר את הענין?
האם זהו שירות לקוחות ראוי לחברה המשרתת קהל גדול של צרכנים?

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה