פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך התנהלות רשלנית ומזלזלת של הוט כלפי לקוחות לשעבר נושא התלונה:
הורוביץ פנינה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתי הראשונה לאתר על הוט (שמופיעה למטה) נעניתי ע"י פניות הציבור של הוט טלפונית ונאמר לי שהחוב יקוזז. ביקשתי לקבל חשבונית מעודכנת לגובה החוב נכון ליום 16.10 שאז שוחחתי עם פניות הציבור של הוט והנציג הבטיח שהוא כבר שולח בדואר. ראיתי הענין כסגור - אך בעצם לא להפתעתי הסאגה נמשכת קיבלתי בדואר שלושה טופסים של הוראת קבע לחשבון, וזאת למרות שאני מנותקת ע"י הוט מה-2.9, ולא על זה סוכם ביני לבין אחראי פניות הציבור של הוט. חשבונית מעודכנת על גובה החוב כמובן שלא קיבלתי.
ב-25.10 באו לאסוף את הממירים מחברת הוט.
להפתעתי היום ב-31.10 אני מקבלת חשבונית מהוט עבור חודש אוקטובר על סך כ-330 ש"ח.
כאמור התנהלות כלל לא מפתיעה - יד ימין לא יודעת מיד שמאל, הבטחה של כל אחד מעובדי חברת הוט, מלמטה עד למעלה, שווה כקליפת השום, וגם זה יותר מדי.
התקשרתי שוב לחברת הוט ואמרו לי שיש חוב על סך כ-800 ש"ח עבור אוגוסט וכי אני מנותקת מה-24.9, דבר שאיננו נכון כי אני מנותקת מה-2.9.
אני לא מצפה לניסים ונפלאות מחברת הוט והתייאשתי מכך שהם באמת יטפלו בבעיה, ואני מפרסמת זאת בכדי שאנשים ידעו על ההתנהלות של הוט וילמדו להיזהר ולהישמר מהם.
אני את בעייותי בהוט הולכת לפתור דרך בית משפט, רק כך זה יעבוד.
אז תודה רבה לחברת הוט על שום דבר!!!!!!!!!
בברכה
פנינה הורוביץ

-9.7.12 הצטרפתי להוט. דיברתי עם נציג שירות בטלפון ומסרתי לו את כל הפרטים שלי, כולל פרטי החשבון המלאים, והוא שלח לי את ההסכם במייל כפי שסיכמנו טריפל ב-330 שקל לחודש, ולאחר כשעה היה אצלי כבר הטכנאי וחיבר אותי. למחרת החתמתי את הבנק על הוראת הקבע ושלחתי להם בפקס.
אחרי כשלושה שבועות אמרו לי מהוט שהחשבון שלי לא תקין ושילמתי להם בדואר את החשבון עבור חודש יולי. באוגוסט הם רצו כרטיס אשראי ופה המקום לציין שעוד בשיחתי המקדימה בטלפון עם הנציג אמרתי שאני בכינוס ואין לי כרטיס אשראי ולאחר בדיקה שלו הוא חזר אלי ואמר שזה בסדר ואז בוצעה כל ההתקנה כפי שתיארתי.
בחודש אוגוסט אמרתי להם שאין לי כרטיס אשראי ואם הם לא יכולים לעבוד עם הבנק אז אני מוכנה לשלם מראש ל-3 חודשים כפי שעושים ב-YES. הם לא הסכימו ואמרו שהם לא ערוכים לצורת גביה כזאת. ואז נציגת הכספים שלהם אמרה לי שב-1.9 הם ינתקו אותי כדי שלא אחויב עבור חודש ספטמבר. ואכן ב-2.9 נותקתי משירות הוט.
בעודי מנהלת משא ומתן עם החברה על כך שלא יתכן שעבור חודש אחד שהייתי מחוברת יגבו ממני 200 שקלים עבור התקנה, במיוחד שזאת לא הבעיה שלי כי אני לא ניסיתי להסתיר את פרטי החשבון שלי אלא מסרתי אותם במלואם לנציג, שבדק וחזר אלי כעבור רבע שעה וחיבר אותי ולכן אני לא צריכה לשאת בעלות כל כך גבוהה של התקנה, כי אם היו אומרים לי מראש שהחשבון לא תקין והם לא עובדים איתו אז כלל לא הייתי מתחברת אליהם. בהתחלה חשבתי שזו טעות בתום לב של הנציג, אך כעת אני בטוחה ומשוכנעת שזו רמאות שהחברה נוקטת כלפי לקוחות כי שמעתי על המון מקרים נוספים שבהם הוט התנהגה באותה דרך נלוזה כלפי הלקוחות.
השיא של הפאתוס הזה הוא שהיום אני מקבלת חשבונית עבור שירותי טריפל הוט לחודש ספטמבר, להזכיר שאני מנותקת מה-2.9, אז אני מקבלת חשבונית על שירות שלא קיבלתי, כשמי שמנתק את השירות היא הוט ולא אני הלקוחה, ומחייבים אותי בסכום של 514 שקלים - א' כשלא קיבלתי כלל שירות כי אני מנותקת מה-2.9 על ידי הוט ובכלל מאיפה הסכום הזה כשההסכם איתם הוא 330 שקלים לחודש? האם כשלא מקבלים שירות ומנותקים ע"י הוט המחיר לחודש עולה? הוט עושה כטוב בעיניה, ללא שום חוק ודין שהיא נותנת לאף אחד, מרמה את לקוחותיה. ואילו היה עושה זאת אדם מן הישוב סביר להניח שאף היה יושב בכלא על המעשים האלה.
מכיוון שאני מנסה להשיג את המנהלים בהוט, אבל אי אפשר לעבור את החומה של נציגי שירות ולפני שהחוב שלי יתפח לעשרות אלפי שקלים - אחרי החג אני נפגשת עם עורך דין אשר אני מקוה יצליח לשים סוף לסאגה המטורפת הזאת ואולי אף לחייב את הוט לשאת בתוצאות מעשיה ויותר נכון מחדליה ולהתנהג קצת יותר בכבוד ללקוחות שלה.
כיום אני מחוברת ל-YES ופשוט מקללת את הרגע שדיברתי עם נציג השירות של הוט. כמובן שאני אדאג לפרסם את כל ההתנהלות של הוט ואנשים אולי ידעו להיזהר מהחברה הזאת ולהתרחק ממנה כמו מאש!
כספי, עלבון והכל סוג הנזק :
שפשוט ירדו ממני. ישלחו לי את החשבונית עם הסכום האמיתי על חודש אוגוסט ושיסגרו את הסאגה הזאת מולי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה