פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עילה לתביעת הוט על ניצול לקוחותיה נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב27.10 נוכחתי לדעת שקו הטלפון בביתי עליו אחראית הוט איננו פעיל
הודעתי על כך מיד להוט לאחר הליך בדיקה הודיעו לי שצריך להגיע טכנאי. הטכנאי שהגיע ביום 29.10 בערב הודיע לי אחרי בדיקה שיש להחליף את המודם של הטלפון מאחר והוא לא תקין יותר ושעלי לשאת בתשלום של סוללת גיבוי חדשה למודם אם ברצוני עדיין בסוללה, מאחר והוט כבר לא עובדים עם הציוד הזה אלא עם מודם אחר. עלי לציין שהסוללה הנוכחית המחוברת למודם ושהותקנה בזמנו ע"י הוט כאשר הצטרפתי לשרות , עליה שילמתי עלות, הינה תקינה לחלוטין ולא נפגעה
לא ברור מדוע הוט מאלצים אותי לשלם על סוללה חדשה בעוד הסוללה הקיימת תקינה. מן הראוי שאם הציוד של הוט משודרג על ידם עליהם לדאוג להחלפת הסוללה על חשבונם ולא לחייב אותי לעלויות נוספות. הטכנאי עזב מבלי להחליף לי את המודם והשאיר אותנו ללא קו טלפון. אחרי דין ודברים עם נציגי הוט, שארך זמן רב ולווה בהסברים חוזרים למספר נציגים על הבעיה, לא עזר דבר והוט לא מוכנים לשאת בעלויות הסוללה או כל פתרון שיבוא לקראת הלקוח. לשאלתי אם יש באפשרותי לברר לגבי הסוללה באופן פרטי השיב נציג קשרי לקוחות שיתן לי את הפרטים שאברר ובינתיים אפשר לשים לי את המודם ללא סוללה.
להפתעתי כשהגיע טכנאי ב31.10 להתקין את המודם התברר לי שיש שני סוגי מודמים אחד בלי סוללה ואחד עם כלומר שהוט שוב מאלצים אותי לקבל את הסוללה מהם ולשאת בעלויות בכל מקרה. לציין שכבר 5 ימים אין בביתי קו פעיל לצרכים השונים ועלי לבצע שיחות טלפון מהנייד. ביאושי ביקשתי מהטכנאי שיתקין את המודם. הטכנאי עשה מה שעשה , הקו סוף סוף חזר אך אזעקה לא חזרה לפעול עם קו הטלפון כמו שהיתה לפני שהמודם התקלקל. חזרתי היום 1.11 להוט והודעתי להם על הבעיה שנוצרה וביקשתי שיתקנו זאת וכמובן שהודיעו לי שהם לא מחברים כי זה רכוש פרטי. אז מדוע הטכנאי נגע שם כשסידר את המודם? כעת עלי לעמוד בעלות נוספת של תיקון פרטי של הבעיה שנוצרה ע"י הוט.
זאת עילה סבירה והגיונית לתביעה על נזקים רבים שנגרמו לי כתוצאה ממדיניות חברה אטומה, ניצול חולשתו של הלקוח בשל צורך מידי, וטיפול לקוי שניתן ע"י הוט.
עגמת נפש ו סוג הנזק :
נדרש במיידי לפצות על הנזקים ולתקן את הבעיה שנגרמה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה