פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים עברנו להוט שני בתי אב אני והוריי על ידי נציג של הוט שהגיע אלינו הביתה ונתן לנו חבילה של טריפל במחיר מסויים למשך שנה , יש חוזה כתוב אצלנו , אך לאחר שלושה חודשים העלנו לנו את המחיר בהוט כשפנינו לבדוק מדוע? אמרו כי זה רק לשלושה חודשים ף אך יש חוזה כתוב וציינתי זאת ושלחתי אליהם כארבעה פעמים כל פעם לנציג אחר אך הנושא לא טופל ונא6מר לי שלא יתכן החבילה הזאת( אבל הכל כתוב) התייאשתי מהנושא וביקשתי ניתוק אך גם זה מתעכב ואף אחד עדיין לא חזר אליי . ביליתי יותר מדי שעות בטלפון עם נציגי הוט וכל פעם לשמוע מחדש שאין חבילה כזאת אבל כתוב יש חוזה שלא אני המצאתי . כנראה שהסוכנים של הוט ממציאים חבילות ואין להם בעיה לרשום חוזים גם אם לא יוכלו לעמוד בתנאים שנתנו העיקר לגייס אותנו כלקוח של הוט .הסוכן שחיבר אותי כמו שציינתי חיבר גם את הוריי לאותה חבילה וכמובן שגם להם לאחר שלושה חודשים קפץ המחיר , אבי פנה להוט ו8דיבר עם כמה נציגים כולם אמרו לו שיבדקו את הנושא ויחזרו אליו אבל אף אחד מהנציגים לא חזר, הוא כל יום מדבר עם המרכז של הוט וכמוני הוא מיואש וביקש ניתוק. אך בינתיים לקו כסף ולא עמדו בתנאים ובזבזנו מלא זמן בטלפון.
קיום מה בהובטח וזיכוי כספי על הכסף שנלקח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה