פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינני לקוח של הוט - אך חוייבתי נושא התלונה:
כהן נתנאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏19 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
רציתי להתחבר לאינטרנט דרך הוט - עבור בני שלומד באוניברסיטת חיפה.
סיכמתי איתם על מהירות וציוד שכולל נתב אלחוטי (הבן צריך גלישה אלחוטית) .
הטכנאי שבא להתקין את האינטרנט טען שהעיסקה לא כוללת רשת אלחוטית. שלחנו אותו הביתה - כי זה לא היה הסיכום בינינו.

היום חוייבתי בסך 369 ש"ח , למרות שהעיסקה לא יצאה אל הפועל בגלל חוסר האמינות של הוט.

בשיחה היום עם הוט הם טענו שאני צריך לשלם 140 ש"ח כי ביטלתי עיסקה.

מי ביטל עיסקה? הם בכלל לא עמדו בהתחייבות שלהם לספק נתב.
אז אני צריך לשלם???
הכל ביחד סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה