פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איסוף ציוד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט התנתקתי משירות האינטרנט של חברת הוט.
לאחר כחודש לערך (לא זכור לי תאריך מדויק) יצר איתי קשר נציג מטעמכם וביקש להגיע לאסוף את המודם. קבענו שידבר איתי בשעות אחה"צ ומאז לא שמעתי ממנו.
היום קיבלה אישתי הודעת SMS ובה נאמר שבמידה ולא נחזיר את הממיר לנקודה של הוט (שהיא לא בכרמיאל ודורשת ממני לקחת הפסקה מהחיים לכמה שעות בכדי להחזיר את הממיר), נחוייב בעלות הממיר.
פניתי לשרות של חברת הוט בפייסבוק ונתקלתי באטימות רבה ובתשובה לקונית שניסו ליצור איתי קשר מספר רב של פעמים (מעל ומעבר להגדרתם) ולא הצליחו. זהו פשוט שקר, אין לי שום אינטרס לא להחזיר לכם את הממיר.
אבקשכם להגיע ולקחת את הממיר שלכם ולהפסיק לאיים ולספר סיפוריים בדויים על נסיונות ליצור איתי קשר.
איסוף הציוד ע"י נציג הוט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה