פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות קיימים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ביום שלישי האחרון התקשרתי לחברת הוט כדי לדווח על אי יכולת צפייה בשידור,מסך ירוק, שומעים בקושי ואין שידור, ראשית עליי לציין כי מעולם לא הייתי בחברה מתחרה ובעצם בין הראשונים שהתחברו לחברה וכמו כן זהו הממיר היחיד שברשותי כך שאם אני לא מצליח לצפות המשפחה כולה בבעיה,אמרו לי שישלחו נציג רק ביום ראשון שלאחריו,התרעמתי הכיצד?חברה כה גדולה ושבוע להמתין, אמרו לי להתקשר למחרת ,ענו שיחזרו אלי מבינים את חומרת הבעיה ,וכך בעצם במשך 5 ימים מיום ג' עד יום שבת ניסיתי מספר פעמים כאשר בכל פעם עונה תקליט שאומר שההמתנה ארוכה מעל 8 דקות רק לא מציין שזו המתנה של 28 או 38 דקות, בתי ניסתה אף היא והשיגה נציג של החברה, נאמר לה שיחזרו אלי ביום שלמחרת עד השעה 11 שאהיה זמין אף אחד לא חזר, ניסתה שוב ובזבזה זמן יקר בהמתנה על הקו , לעיתים התייאשה ובפעם נוספת שוב אותן הבטחות,מקווה שיבואו ביום ראשון,אני מאוכזב וכן כל משפחתי וחבריי שבהמלצתי התחברו לחברת הוט,אני אמור גם לשלם על אותם ימים שבהם בעצם לא צפיתי בשידורים.אבקש את תגובת החברה ופיצוי הולם.תודה
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
החזר כספי בגין ימים ללא צפייה,פיצוי הולם ושיפור השירות של החברה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה