|
|
|
|
|
|
הפרת הבטחה ללקוח |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/2/13 פניתי למוקד שירות לקוחות על מנת להוזיל עלויות חבילת
ערוצים הקיימת.נציגת החברה הציעה לי שתי חבילות ערוצים נוספים ללא תוספת תשלום,הנ"ל פרטה באוזניי את שמות הערוצים הנוספים.אני שאלתי פעם נוספת לגבי ערוץ 105-נ.ט.וי. ונציגה לאחר בירור קצר אכן אישרה לי
שערוץ הנ"ל ינתן ללא תשלום,כמו כן מסרה שערוצים יפעלו עוד באותו יום.
לאחר שזה לא קרה פניתי למחרת פעם נוספת לשירות לקוחות,דיברתי עם
נציגה בשם אושרת שמסרה לי כי מידע שקיבלתי לגבי ערוצ 105
שגוי וניתן להזמינו רק בתשלום.,ביקשתי שתיבדוק הקלטה של השיחה
קודמת ואכן אושרת מסרה שהבטחה כזאת ניתנה אך לא ניתן לקיימה.
ביקשתי ש מישהו יותר בכיר יתן פטרון ואכן למחרת חזרה אלי אחמ"ש
בשם מרגריטה.היא חזרה על אותם טענות-"הבטחה ניתנה אך לא ניתן
לקיימה."
למיטב הבנתי הבטחות שניתנו על ידי חברה יש לכבד.עד כמה וכמה
שמדובר בחברה גדולה ומכובדת הדואגת לשמה הטוב.לכן אני מצפה
לתשובה בהקדם האפשרי.
|
פגיעה באמון |
סוג הנזק : |
חיבור ערוץ 105 ללא תוספת תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|