פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה טלפוני, שרות לקוי, תקלות טכניות וגביה מיותרת. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני אף פעם לא נכנס לתת חוות דעת אבל ברגע שראיתי שיש אתר כזה אמרתי לעצמי שחייבים לכתוב משהו על הוט.
אם אפרט זה יקח שעות אז בקיצור:
1- מתקשרים ומחכים על הקו לפעמים שעה. פעם אחת הייתי בהמתנה נסיעה שלמה מירושלים עד נתניה ולא ענו ולא ניתנה לי האפשרות להשאיר מספר שיחזרו אלי.
2- כשעונים הנציגות מדברות אליך כאילו אתה חייב להן ולא הן לך. שפה מזלזלת, טון מזלזל... משום מה תמיד אחרי שיחה עם נציג שרות של הוט אני יוצא עצבני על השרות שקיבלתי.
3- תקלות טכניות. מתחיל בהקלטות שלא בוצעו, VOD שפתאום לא עובד כמה ימים, עדכוני גרסאות עשיתי בערך 10 פעמים.
4- ההטבות שאני מקבל הן 3 חודשים ערוץ אגו או ערוץ האוכל חינם. הבעיה היא שאני צריך להתקשר לבטל ולפי זמן ההמתנה הארוך אני כבר לא בטוח שאני רוצה את ההטבה הזאת.
5- בערך 3-4 פעמים חוייבתי על דברים שלא הייתי צריך, תמיד בסוף הוחזר לי הכסף, לפעמים לאחר ברור ההקלטות של השיחה, אבל בכל המקרים אני קודם כל החשוד בטעות....
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה