|
|
|
|
|
|
חיוב עבור שירות שלא הוזמן |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הורי אנשים מבוגרים מאוד (90,80) שמחוברים לשירותי הטלוויזיה והטלפון, מתברר שכשהוצא להם דיל מוזל לשיחות וטלוויזיה, הם הוחתמו על חוזה טריפל שכלל שירותי אינטרנט שהם לא ביקשו וגבו מהם במשך שישה חודשים 109 ש"ח עבור האינטרנט, אני משוכנעת שאת הטריק עם החתימה הם עושים על גב לא מעט אנשים מבוגרים נוספים ויש לשים סוף לדבר, בשיחה שקיימתי איתם הם טענו שהורי חתמו על הסכם, למרות שלהורי אין מחשב ומכאן שהם לא נזקקו לאינטרנט ואפילו לא ידעו מה זה.
תוספת התשלום היא פשוט גניבה מכיסם של מבוגרים שגם כחה בקושי מסתדרים, אשמח אם ניתן יהיה לגרום לחברת הוט להחזיר את הכסף שגבו ללא אישור.
תודה
ציפי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|