פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות בלתי מקצועי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד הנהלה של חברת HOT.
שלום רבותי.
מקווה שהמכתב הזה יגיע אליכם.
אני משוכנע שאין לכם מושג מה קורה בשרות הלקוחות שלכם. אם הייתם יודעים בטוח הייתם מכריזים על סגירת החברה. אני גם לא יודע האם לבכות או לצחוק.
אנחנו לקוחות של HOT. קיבלתם אותנו בירושה מחברת מת"ב.
ב-30 באוגוסט החלטנו להצטרף למבצע Hot Triple. סגרנו את העסקה עם נציגה שלכם בשם לטיפה אשר הסבירה יפה על כל הפרטים והתהליך ותאמנו הגעת טכנאי ב-13/09/2013 בין 8 ל-10 בבוקר. אני בן אדם עסוק מאד ויכול לפנות בוקר רק מדי יום שישי. ביקשתי האם ניתן שקודם יגיע מפקח כדי לראות האם ההתקנה היא אפשרית כי קודם הייתה בעיה במעבר הדירה והיו בעיות טכניות עם ההתקנה לכן לא התחברנו אז. נאמר לי שאין באפשרות כעת וישירות יגיע טכנאי.
ב-13/09 מוקדם בבוקר התקשר הטכנאי והודיע שמגיע תוך דקות ספורות (45 דקות בפועל). הגיע בכור נחמד בשם אור. ביקשתי האם ניתן להתחיל מהפעלת הנתב כדי להיות בטוח שהאות מגיע לכל החדרים. הוא ישר אמר שאין מה להפעיל והוא יודע מראש שהנתב שהביאו לא מתאים לדירה שלנו ואנחנו זקוקים לנתב TP LINK. אמרתי לו שמוכן לרכושו בעצמי (היה לי כזה בעבר) ושיתקין ובהמשך נחליף את הנתב. אור ענה שההתקנה היא אחרת ומוטב שנתאם הגעה חדשה של הטכנאי ולדאוג שיביא איתו את TP LINK. עד כאן הכול הגיוני.
וכאן מתחיל הבלגן. דרך ההודעות אין סופיות בתפריטים של מערכת לניתוב שיחות שלכם ולאחר ששמעתי הודעה שהתאום האוטומטי אינו פעיל עקב תקלה סוף-סוף הגעתי לנציג בשם אמג'ד ואז התחלתי באמת להצטער. הסברתי לו שאני רוצה לתאם מועד חדש של הגעת הטכנאי וכאשר סיפרתי לו על הנתב הוא שאל אותי למה אני צריך נתב אם אני לא מחובר לאינטרנט. הסברתי לו שוב ושוב שמתחבר ל-TRIPLE ולכן צריך שהנתב יעבוד. הוא עוד מספר פעמים אמר לי שלמה אני צריך נתב אם אני לא מחובר לאינטרנט. לציין שמהתחלה הבכור דיבר בקול מתנשא למרות שעשה רושם שלא מבין דבר ובא לעבודה אצלכם בפעם ראשונה ועדיין לא קיבל הדרכה. ביחד עם זאת הרשה לעצמו להרים את קולו לצרוח עלי. אמרתי לו שלא מקובל עלי צורה כזו של דיבור וביקשתי להעביר אותי למנהל או מישהו מעליו. אחרי שקיבלתי כמה פעמים סירוב בסופו של דבר העביר אותי.
ענתה בכורה אדיבה בשם מיכל אך התברר שהיא לא מנהלת אלא עובדת משרד והיא החזירה אותי לבכורה אדיבה אחרת בשם דוניה. אחרי כ-40 דקות על הקו היא לא הצליחה לתאם לי הגעה ב-11/10 בבוקר ואמרה שאולי במכירות מסוגלים לעשות זאת והבעירה אותי לנציג בשם אבירם. הוא שוב העלה את כל הפרטים וגם פרטים נוספים ופתאום שמעתי שוב צלילים של העברה והועברתי לנציגה אחרת בשם מיכל. לציין שלפחות הייתה אדיבה אך התוצאה הסופית אחרי כחצי שעה של המתנות הייתה שהיא גם לא יכולה לעשות את התאום.
לסיכום. יותר משעתיים בבוקר היום השישי היחיד החופשי שלי החודש (ערב כיפור אגב) בזבזתי ללא תוצאה: לא התקנה ולא מועד חדש אלא הרבה משקע לא נעים.
מי אתם? חברה רצינית חצי מונופולית או חבורה של פקידונים בלתי מקצוענים?
החלטתי שאני עוזב אתכם. אין לי ספק שהייתם עושים אותו הדבר במקומי.
קשה מאד לכבד אתכם,
גנאדי *********( בשם אשתי, סובוצקי ******, ת.ז. ************)
13/09/2013
לשפר את שרות הלקוחות באופן מהותי. בחירה מושכלת של קבלת העובדים לעבודה ותקפידים. הדרכה מתאימה של העובדים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה