פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות ,פשוט מתחת לכל ביקורת ,לא רואים טלויזה נושא התלונה:
עוזר  כפיר שם/כינוי:
‏יום שני ‏16 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב אני לקוח של הוט 6 שנים 5 שנים וחצי לא היו לי כלל בעיות
אבל חצי שנה אחרונה פשוט חרפה
כל חודש אני מתקשר להוט להזמין טכנאי כי אני רואה מסך שחור או שהתמונה נעצרת אני מחכה 10 דקות כל פעם כדי לקבל שרות 7 טכנאים היו אצלי בחצי שנה האחרונה שזה פשוט חרפה אני משלם על מוצר וממש אבל ממש לא מקבל אותו אני חושב שחברה שמכבדת את עצמה לצריכה לקחת אחריות לא יתכן שאני לקוח ישמין 7 טכנאים בחצי שנה כדי לראות טלויזה לא לדבר על ימי עבודה שאני מפסיד כל פעם ובזבוז הזמן במוקד שרות
אני ביקשתי פיצוי הולם על 3 חודשים לפחות ומה קיבלתי מתנה פיצה אז כמובן ביקשתי קודם שינתקו אותי אני חושב שזאת חוצפה שלקוח משלם כמעט 350 שח להוט ומזמין כמות כזאת של טכנאים
{המוקדנית טוענת פעם השביעית שזה הממיר ואני אמרתי לה מאיפה אני יודע מה זה היא אומרת אתה צריך להגיד להם שיחליפו אני אמרתי לה תקשיבי אני לא טכנאי של הוט אני לא אמור לדעת מה התקלה מבחינתי תחליפי חוט חשמל
התנהלות פשוט מתחת לכל ביקורת אני חושב 5.5 שנים ידעות לקחת כסף וכשיש בעיות פשוט הולכים אחורה לתבוע אני בטוח
על ימי עבודה שביזבזתי
על כל הימיים שלא ראיתי כבלים ועל כמות הטכנאים שהיו אצלי בבית
כספי סוג הנזק :
3 חודשים מינימום פיצוי על העוגמת נפש ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה