פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת טלויזיה נושא התלונה:
טמארוב  קובי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

אמא שלי רכשה טלויזיה מערוץ הקניות בתאריך 19/12/2013 מסוג טושיבה בעלות 1399 + 149 ש"ח הובלה .
לאחר מספר ימים התקשרו אליה לשדרג את הטלויזיה בעלות של 200 ש"ח .
בתאריך 16/01/2014 אמא שלי קיבלה את הטלויזיה .
לאחר פתיחת המוצר נדהמנו לראות שהמוצר משומש , כל הטלויזיה מלאה באבק , חסר ברגים באחורי הטלויזיה , הוציאו מדבקות מהמסך ( סימנים של הדבק בחזית הטלויזיה ) . הסלוגן של ערוץ הקניות שממתין בטלפון : " כל מוצר עובד בדיקה קפדנית לפני שמגיע אלייך עם שליח " . המוצר ירד " מהתצוגה " ועבר ישירות ללקוח ללא שידרוג של הטלויזיה ובזילזול מוחלט .
יצרתי קשר עם ערוץ הקניות לקבלת החזר התשלום , התהליך שלקוח צריך לעבור על מנת לקבל את הכסף בחזרה , תוך 14 יום ייצרו איתנו קשר ללקיחת המוצר , לאחר לקיחת המוצר יש לפנות לערוץ הקניות לקבלת התשלום וכניראה שלא נקבל את עלות ההובלה וזה בהתייחס לבדיקה של הערוץ " האם המוצר פגום " .
אני חייב להודות ששרות כזה לא ציפיתי לקבל ומדובר באישה בת 70 שלא יכולה לעשות את כל ההליך לבד וזקוקה לעזרה בנושא . חשוב לציין שרעיסה לקוחה וותיקה של ערוץ הקניות ומרבית הרכישות שהיא רכשה היא קיבלה מוצר פגום או שלא עבד בכלל . לצערי היא לעולם לא פנתה לערוץ לקבל החזר או לקבלת מכשיר מתוקן .
תודה רבה , קובי *****

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה