פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה שלא טופלה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
רכשנו מזרן זוגי מערוץ הקניות ויצא גדול מדיי וביקשנו להחזירו לאחר יומיים. בתאריך 28.3 יום ו' התקשרתי לערוץ הקניות וביקשתי להחזיר, אמרו לי שאין בעיה ותוך 14 ימי עסקים אחד המובילים יצור איתי קשר בכדי לבוא לאסוף את המזרן מביתי ואני אקבל החזר כספי מלא. (אפשרי עד 14 ימי עסקים להחזיר את המזרן).
התקשרנו מספר פעמים לערוץ הקניות וכל פעם אמרו לנו "זה בטיפול", "אני שולחת פניה לזרז את ההובלה" ועדיין כעבור זמן רב לא יצרו עימי קשר. דיברתי היום בתאיך 13.4 עם נציגה בשם אינסה ששוב אמרה לי את אותו הדבר..ביקשתי לדבר עם מנהל אך השאירה אותי על הקו בהמתנה ממושכת מאוד אמרה לי "תמתיני איתי דקה" ועברה לטפל במישהו אחר..בעודי ממתינה על הקו לגברת אינסה 20 דק' התקשרתי מקו אחר שוב לערוץ הקניות ומי שענתה לי על הקו שוב היתה אינסה....לא יאומן שהיא פשוט השאירה אותי על הקו 25 דק' ועונה לי בקו השני....זו פשוט חוצפה!!! לייבש ככה את האנשים על הקו
אני מבקשת שמישהו מההנהלה ייצור עימי קשר בהקדם ויאמר לי מדוע אף אחד מהמובילים שלכם עדיין לא דיבר איתי...ולמה הפנייה שלי לא טופלה.
כשהתקשרתי ב13.4 אמרו לי "אני שולחת מייל דחוף כדי שיבדקו למה לא דיברו איתך עד עכשיו"...חבל שלא עשו זאת לפני..

לטיפולכם המהיר אודה.

.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה