פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ,אמירת שקר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.8.2014 קניתי כורסא בערוץ הקניות ,תוך הבטחה מהמוקדן שאני יכולה תוך 14 יום להחזיר תא המוצר .
ביום 7.8.2014 קבלתי את המוצר , השליח של החברה שספקה את הספה לא המתין לכך שבעלי יכניס את הכורסא הביתה , זרק אותה בחדר מדרגות , לא הרכיב אותה ואמר לבעלי שאין בעיה להרכיב
מיידית עם קבלת הכורסא באותו ערב התקשרתי לערוץ הקניות ובקשתי להחזיר , מאז במשך חודש אני עוברת מסכת יסורים שלא האמנתי שאעבור אי פעם כצרכן.
הגיעו לקחת את הכורסא טענו שיש נקודה בצד ולא לוקחים אותה , אלא אם אשלם 500 ש"ח
מאז אני מתקשרת כל יום לערוץ הקניות ,שלחתי להם איימיל עם תמונות הכורסא שמראה שאין נזק לכורסא
התקשרתי 61 פעמים , אף אחד לא חוזר , אף אחד לא נותן פתרון
אני בת ערובה בידיים שלהם ,הכורסא עומדת אצלי בסלון כאבן שאין לה הופכין
הם כבר חייבו אותי בתשלום אחד ועוד אחד עומד לרדת
דברתי עם כל המוקדנים ,דברתי עם מנהלת בשם מורן , כל אחד חוזר על אותם משפטים : נחזור ,נטפל
מעולם לא האמנתי שאפשר להתנהג ככה ללקוח
אודה באם תעזרו לי לסיים פרשה עגומה זו
בזבוז זמן סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה